Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack för att du fixade detta @Oron! Och trevligt att träffas. Mycket nöjd med klockanSå där, ja! Gick ju fint till slut
Så där, ja! Gick ju fint till slut
När du väl ställt in länken är den löjligt skön att bära, lite pill förstås då alla länkbitar är lösa
Just det, lösa länkbitar, det är nytt för mig. Det blir kvällens projekt . Nu ligger den vid fönstret och laddar lite. Jag gillar storleken. Sitter bra på min handled tycker jag. Det är som du beskrev: så mycket mer än bara boettdiameter som påverkar hur stor eller liten en klocka upplevs. Jag har ett 19 mm band liggande och kommer nog att testa det snart också.När du väl ställt in länken är den löjligt skön att bära, lite pill förstås då alla länkbitar är lösa
Haha…. Sitter som en…… Tatuering! Otroligt cool klocka, mycket nöjd!
Det är faktiskt granitklinker men med en mycket naturtrogen trä-lookCool klocka, men ännu coolare med parkett i garaget
Tack själv
Det är faktiskt granitklinker men med en mycket naturtrogen trä-look
Det finns liknande Dolcemodeller i exotiska material som volframkarbid. Är det något särskilt material i den här, eller är den klassisk guldbelagd?Efred gårdagens köp av en Majesta kändes det naturligt att fortsätta helgen i samma anda.
Seiko Majesta 9063-6020 från 1984, så kallad Twin-mode kvarts som gick 20 spy.
Det finns liknande Dolcemodeller i exotiska material som volframkarbid. Är det något särskilt material i den här, eller är den klassisk guldbelagd?
Helt klart! 35mm bred och 7,5mm tunn. Sitter på handleden i dag också, och känns som ett utmärkt komplement till min PRX 35!Det är lätt att gilla små tunna klockor, oavsett pris
Tung! Aldrig sett dessa tidigareIdag kör jag en icke-soldriven tjockis. Tunnisen ligger på laddning under en lampa.
Första generationen MR-G. 1996/1997 kom de i olika varianter. Först några digitala modeller och 1997 lanserades denna MRG-120, den första analoga MR-G. De fanns båda i stål och titan.Tung! Aldrig sett dessa tidigare
Har haft två GS som inte träffat index bra, så jag vet ärligt inte om det var ett bra eller dåligt betyg 7C46 har varit det som träffat bäst för mig. Bättre än 9F i min lilla bubbla.Nyinkommet, liten men god, träffar index som en GS
Min Zodiac hälsar!Trodde inte jag skulle gilla att köra denna på länk, men det är en riktigt bra look
Mina gamla har nog alltid vart spot on…Har haft två GS som inte träffat index bra, så jag vet ärligt inte om det var ett bra eller dåligt betyg 7C46 har varit det som träffat bäst för mig. Bättre än 9F i min lilla bubbla.
Mina också. Dessutom fixar ju GS det om man lämnar in dom.Mina gamla har nog alltid vart spot on…