• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Gekk0

Silver
2-Faktor
Jag känner för lite bling idag

IMG_5937.jpeg
 

Urtyp

Guld
Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
37.5mm med deras 262 kHz HAQ.
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/

1000005629.png

1000005628.png


 
Senast ändrad:

Lilavati

Silver
2-Faktor
Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
37.5mm med deras 262 kHz HAQ.
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/

1000005629.png

1000005628.png


Wow, vilket kul släpp 👍🏿😊 Vet du vart man enklast hittar den för köp?
 

Viskan

Silver
2-Faktor
Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
37.5mm med deras 262 kHz HAQ.
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/

1000005629.png

1000005628.png


Har för mig Urban gentry har testat den. Han väl också ganska smala armar.
 

Playguu

Master of drums
Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
37.5mm med deras 262 kHz HAQ.
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/

1000005629.png

1000005628.png


Har också smala handleder, kikade lite här och den ser ju tyvärr enorm ut på hans handled

 

Urtyp

Guld
Wow, vilket kul släpp 👍🏿😊 Vet du vart man enklast hittar den för köp?
Har bara hittat den på danska websidor än så länge.



Har för mig Urban gentry har testat den. Han väl också ganska smala armar.

Ska leta upp den videon!
 

Lilavati

Silver
2-Faktor
Har bara hittat den på danska websidor än så länge.





Ska leta upp den videon!
Spontant verkar den riktigt kul. Högfrekvent urverk med bra tidshållning tillsammans med designen och vad det verkar, god kvalitet på bygget gör den ju riktigt attraktiv. 38:a ish mm på en kantig boett kan dock upplevas stort
 

Urtyp

Guld
Spontant verkar den riktigt kul. Högfrekvent urverk med bra tidshållning tillsammans med designen och vad det verkar, god kvalitet på bygget gör den ju riktigt attraktiv. 38:a ish mm på en kantig boett kan dock upplevas stort
Ja det är första klockan med det urverket jag sett i "normal" storlek. Den svepande sekundvisaren är ju lite rolig ändå, även om jag föredrar sekund tickande.

Tro om dom kommer med en rund variant framöver... 😃
 
Topp