Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra, den där! Tjing om (när) den ska släppas!Jag känner för lite bling idag
Var är ”Master Lock” till för? Är det nån mekanism för att låsa bezel?Har mestadels mekaniska ur. Det är dock denna quartzare från Edox som får flest beröm och kommentarer…
Yes!Var är ”Master Lock” till för? Är det nån mekanism för att låsa bezel?
Sorry - skydda kronan.
Spännande! Aldrig sett innan! CoolSorry - skydda kronan.
Sent svar, men tack och ska höra av mig i så fall!Sjukt bra, den där! Tjing om (när) den ska släppas!
Cool. Men hur fan läser man av tiden egentligen?
Tiden är ju inte det viktiga på sommaren... Men grisen är timmen och "Beam me up"-strålen minuter. Så typ 13:47-ish på bilden.Cool. Men hur fan läser man av tiden egentligen?
Wow, vilket kul släpp Vet du vart man enklast hittar den för köp?Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
37.5mm med deras 262 kHz HAQ.
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/
Har för mig Urban gentry har testat den. Han väl också ganska smala armar.Någon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
Givet köp för mig då jag sökt något kul med fluted bezel men är orolig för att armbandet inte går att justera tillräckligt litet. Ser ut att bara ha 2 hel och 2 halvlänkar att ta bort, vilket av erfarenhet blir bilhandlarhäng på mina taniga 16,5. :/
Har också smala handleder, kikade lite här och den ser ju tyvärr enorm ut på hans handledNågon som tänker hugga nya Bulova Super Seville?
Har bara hittat den på danska websidor än så länge.Wow, vilket kul släpp Vet du vart man enklast hittar den för köp?
Har för mig Urban gentry har testat den. Han väl också ganska smala armar.
Spontant verkar den riktigt kul. Högfrekvent urverk med bra tidshållning tillsammans med designen och vad det verkar, god kvalitet på bygget gör den ju riktigt attraktiv. 38:a ish mm på en kantig boett kan dock upplevas stortHar bara hittat den på danska websidor än så länge.
Bulova Classic Super Seville 96B439 - Silver rostfri stål damklocka herrklocka
Den helt nya Bulova Classic Super Seville är en hyllning till en tidlös klassiker, återskapad med modern finess. Denna klocka innehåller den eleganta och raffinerade designen från den ursprungliga Super Seville med uppdaterade funktioner som en mer robust mekanism och förbättrad vattentålighet...www.klockgiganten.se
Bulova Classic Super Seville 96B440 - Ditur
Bulova Classic Super Seville 96B440 | Auktoriserad återförsäljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ångerrätt - Diturwww.ditur.se
Ska leta upp den videon!
Ja det är första klockan med det urverket jag sett i "normal" storlek. Den svepande sekundvisaren är ju lite rolig ändå, även om jag föredrar sekund tickande.Spontant verkar den riktigt kul. Högfrekvent urverk med bra tidshållning tillsammans med designen och vad det verkar, god kvalitet på bygget gör den ju riktigt attraktiv. 38:a ish mm på en kantig boett kan dock upplevas stort
Efter att ha sett den på 6.5" så har intresset försvunnit helt.Spontant verkar den riktigt kul. Högfrekvent urverk med bra tidshållning tillsammans med designen och vad det verkar, god kvalitet på bygget gör den ju riktigt attraktiv. 38:a ish mm på en kantig boett kan dock upplevas stort