Nice! Snyggt bezelinläggNu är även jag tillåten att posta här![]()
![Thumbs up: light skin tone :thumbsup_tone1: 👍🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fb.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Snyggt bezelinläggNu är även jag tillåten att posta här![]()
Den är så sjukt bra!Vad har vi för olika Steinhart här inne? Vi får ta och lyfta denna tråden lite. Visa era Steinhart
![]()
Ja det tycker jag också, den är faktiskt väldigt anpassningsbar och funkar i de flesta lägen. I soljus ser den ut som en hulk och i dämpad belysning eller i vissa vinklar som en kermitDen är så sjukt bra!
Riktigt snyggNyinköpt 39mm. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med klockan. Dessutom helt ny till "curved" gummiband men älskar looken. Någon i tråden som har bilder på Steinharts 39mm mother of pearl modeller? Blå, grön eller rosa? Stod mellan någon av dem och denna när jag skulle köpa examenspresent åt mig själv och är lite nyfiken på om man gjorde rätt val.....
Stabil tråd för övrigt. Hoppas man får lite fart på den då många av er bilder va riktigt snygga. Hoppas på fler![]()
![]()
Jösses vad snyggNyinköpt 39mm. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med klockan. Dessutom helt ny till "curved" gummiband men älskar looken. Någon i tråden som har bilder på Steinharts 39mm mother of pearl modeller? Blå, grön eller rosa? Stod mellan någon av dem och denna när jag skulle köpa examenspresent åt mig själv och är lite nyfiken på om man gjorde rätt val.....
Stabil tråd för övrigt. Hoppas man får lite fart på den då många av er bilder va riktigt snygga. Hoppas på fler![]()
![]()
Hur känns det? Jag tycker personligen det är litet, men man vänjer sig. Finns ju inga rätt och fel, bara egna känslor och vad man är bekväm medKöpte denna Steinhart, håller på och lura på om 39mm är bra eller för litet för 19cm arm...
![]()
![]()
![]()
Jag gillar den skarpt och har både oyster och jubileelänk, endast testat den på jubileelänken. Men även om jag gillar den, är känslan att den är 1-3mm för liten ständigt närvarande, och kanske bättre att sälja den och köpa en Seiko Turtle som jag "vet" sitter bra istället.. Tills dess ska jag utvärdera lite tillHur känns det? Jag tycker personligen det är litet, men man vänjer sig. Finns ju inga rätt och fel, bara egna känslor och vad man är bekväm med
Tycker jag inte jag har 20cm och tycker 42mm är för stort numera.Köpte denna Steinhart, håller på och lura på om 39mm är bra eller för litet för 19cm arm...
![]()
![]()
![]()
Hej,Jag gillar den skarpt och har både oyster och jubileelänk, endast testat den på jubileelänken. Men även om jag gillar den, är känslan att den är 1-3mm för liten ständigt närvarande, och kanske bättre att sälja den och köpa en Seiko Turtle som jag "vet" sitter bra istället.. Tills dess ska jag utvärdera lite till