Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen väldigt snygg! Vad är det för storlek på den?
42mm ännu bättre irl.Onekligen väldigt snygg! Vad är det för storlek på den?
Mkt snygg som sagt42mm ännu bättre irl.
Har vart sugen i flera år men ändå vart kluven men slog till och den har växt på mig.
Gillar den här rackarn!
Har du aldrig sålt något du tyckt om för att finansiera något annat?Steinhart ocean 39 GMT vintage pepsi
Säljes fullset Steinhart vintage gmt pepsi Pris 4500 SEK Byte: endast ifall något skulle vara helt tokigt. Skick 4/5. Säljes givetvis fullset med box cert osv… Mer info om klockan finner ni nedan: https://www.steinhartwatches.de/en/ocean-39-vintage-gmt-premium-blue-red-ceramic.htmlklocksnack.se
Så pass mycket att du la ut den till försäljning en halvtimme senare?
Troligen inte efter 30 minuter.Har du aldrig sålt något du tyckt om för att finansiera något annat?![]()
Ja sjukt snygg. Tänk så mkt kvalitet för de pengarna. Grattis till den fina klockan.Fredagkväll. Bara en arbetsvecka innan semestern. Tar på mig min hittills enda Steinhart.
Den kunde ha varit lite större, men finishen och kvalite'n är superb. Och urtavlans blå pärlemor, wow! Denna klocka är "stunning" på engelska.
![]()
Ja sjukt snygg. Tänk så mkt kvalitet för de pengarna. Grattis till den fina klockan.
Väldigt bra känsla, klart högre än priset skulle jag vilja säga.Hur är kvalitékänslan på steinheart?![]()
Ok inte mer haft en 7-8st breitling och tycker steinhart har samma kvalitet minst men är ju olika vad man tyckerTack! Ja, definitivt fullt i klass med Tissots och Certinas klockor upp till 10000kr som jag ser det.
Finishen och detaljerna är vad jag kan se perfekt.
Planerar att skaffa nån till Steinhart. Kanske en 42mm modell också.
Ok inte mer haft en 7-8st breitling och tycker steinhart har samma kvalitet minst men är ju olika vad man tycker
Ok inte mer haft en 7-8st breitling och tycker steinhart har samma kvalitet minst men är ju olika vad man tycker