DrDre
Diamant
Verkar finnas för massor av länder som tävlar i OS. Kul ide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du vill gå Omega så är väl en SMPc en passande klocka. Typ denna https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-smp-c-2016-nu-21-5k.87635/
Många poster nu. Men baksidan är ju så sjukt snygg och 50% av upplevelsen.![]()
![]()
![]()
Tackar uppskattas..Sjukt fin klocka!
Visst är den det. Notera den gröna lumen på minutvisaren mot resten blått, en PO specialitet. Dom flesta kameror som används här klarar inte att återge detta.Många poster nu. Men baksidan är ju så sjukt snygg och 50% av upplevelsen.![]()
![]()
![]()
Min mobil klarade..Visst är den det. Notera den gröna lumen på minutvisaren mot resten blått, en PO specialitet. Dom flesta kameror som används här klarar inte att återge detta.
På lumepluppen möjligtvis. Minutvisaren ser inte så grön utMin mobil klarade..![]()
![]()
SMP-C har samma feature!Visst är den det. Notera den gröna lumen på minutvisaren mot resten blått, en PO specialitet. Dom flesta kameror som används här klarar inte att återge detta.
Sa ju att det är riktigt knepigt för digitala kamerorPå lumepluppen möjligtvis. Minutvisaren ser inte så grön ut
Aha, hade jag nog inte koll på. Har äldre med svärdvisare själv och enda jag haft.SMP-C har samma feature!
Fina lumeshots här https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-300-m-212-30-41-20-01-003.49355/
Edit: Tack till @laketwig för en fantastisk recension.
Nej, har visat sig att den kan vara för ny för det.Kan man får extraktet från arkives oavsett klockans ålder?
Pröva att googla adjusteble clasp omega så finns där större trådar på både WUS och omegaforums där dom skrivit ut var delarna heter och vad man behöver till respektive modell för att få det att funka!Kanske inte hör hemma här men nån som har ett push-clasp till salu eller vet var man kan köpa? Till Omega PO 42mm.
Tack![]()
![]()
Gå till Eriksson.Kanske inte hör hemma här men nån som har ett push-clasp till salu eller vet var man kan köpa? Till Omega PO 42mm.
Tack![]()
![]()
Den är inte lätt. Har exakt samma bryderier som du har.SMPc på ingång är tanken men jag har så överjävligt svårt att välja mellan blå eller svart. Vad gör jag?
Hjälp!!![]()
Blått är somrigt och trevligare med en blå om du varvar med en annan svart klocka. Vill du köra med nato så är svart betydligt enklare att matcha färgmässigt, på den blå får man hålla sig helt till länken tycker jag.SMPc på ingång är tanken men jag har så överjävligt svårt att välja mellan blå eller svart. Vad gör jag?
Hjälp!!![]()
Den är inte lätt. Har exakt samma bryderier som du har.
Köpte själv precis en svart!SMPc på ingång är tanken men jag har så överjävligt svårt att välja mellan blå eller svart. Vad gör jag?
Hjälp!!![]()
Tänker precis så. Har också ett antal svarta som kommer att få handledstid även med en SMPc i lådan. Tackar!Blått är somrigt och trevligare med en blå om du varvar med en annan svart klocka. Vill du köra med nato så är svart betydligt enklare att matcha färgmässigt, på den blå får man hålla sig helt till länken tycker jag.
Mysig liten film. Vilken fingerfärdighet. Tackar!Köpte själv precis en svart!
Bezeln går mer åt det gråahållet då å då på denna vilket är rätt snyggt!
Fastna för den svarta efter att ha sett denna på youtube!
(Antar att det är nån här från ks som lekt till det)
Kan ha avgjort kampen mellan blå och svart för min del. En KS:are som arbetar som croupier?Köpte själv precis en svart!
Bezeln går mer åt det gråahållet då å då på denna vilket är rätt snyggt!
Fastna för den svarta efter att ha sett denna på youtube!
(Antar att det är nån här från ks som lekt till det)
som skåning så hoppas jag inte att jag har allt för mycket fel men det ser ut som videon är tagen i Stockholm?!Mysig liten film. Vilken fingerfärdighet. Tackar!
vilken blir det dåKan ha avgjort kampen mellan blå och svart för min del. En KS:are som arbetar som croupier?
Haha, lutar helt klart mot svart då den känns lättare att variera och att jag redan har en blå AT8500. Kommer att hinna ändra mig några gånger innan jag kommer till avslut.som skåning så hoppas jag inte att jag har allt för mycket fel men det ser ut som videon är tagen i Stockholm?!
vilken blir det då?
jag gillar den blåa men jag är sj jävligt tråkig och svart är alltid svart....
även om man har många svarta klockor så kan man alltid köra på en svart till!
sen tänkte jag köpa en klassisk james bond smp 2531 frammåt så man har en blå i samlingen med haha
Stockholm stämmer bra!som skåning så hoppas jag inte att jag har allt för mycket fel men det ser ut som videon är tagen i Stockholm?!
vilken blir det då?
jag gillar den blåa men jag är sj jävligt tråkig och svart är alltid svart....
även om man har många svarta klockor så kan man alltid köra på en svart till!
sen tänkte jag köpa en klassisk james bond smp 2531 frammåt så man har en blå i samlingen med haha
Posta i Speedmastertråden så får du nog mer svarJag är intresserad av en Speedmaster Tintin. Vad är ett bra/ ok pris?
Jag har sett på en i bra skick för 43'.
Tankar?