Enligt Bergströms i Uppsala skulle dom få in nya modellen i januari..
Senaste jag hörde var runt minibasel hos Eriksson och har för mig dom sa ”fram mot hösten”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Senaste jag hörde var runt minibasel hos Eriksson och har för mig dom sa ”fram mot hösten”
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/diver-300-m/gents-collection/catalogVa i helvete, jag är ju flipparsugen nu.
Är det någon som vet vad den kommer lista?
Ja, det där är ju bra!Snygg lösning för att montera bandet...inte detta på omegas band tidigare
![]()
Ingen större hyllningskör för den modellen här men oförtjänt för jag tycker faktiskt den är riktigt bra! Utförande och innehåll (urverk) är ju givetvis samma höga Omega-standard, sen handlar ju om tycke och smak dvs gillar du den så körJag sitter och drömmer lite lätt om senaste Railmastermodellen från Omega. Helst med den mörka borstade tavlan. Någon här som sitter inne på den och har några åsikter eller reflektioner kring klockan?
Var ju en ute på blocket för ett tag sedan. Kanske är ditt ex?Precis bytt till mig denna. Säkerligen via någon på forumet.
Nån som vet vad den är värd? Finns inte en enda ute till försäljning.
Älskar den så den får nog vara kvar till någon har ett ruskigt bra byte med en Rolex daydate eller nån annan Omega semaster i guld.
![]()
Den är guldpläterad. Men pläterad tjockt på samtliga ytor, även i boet. Kan lägga upp lite bilder sen. Sitter så ruskigt bra. Spännet som går att justera är bland det skönaste jag haft. Enda minuset med klockan är at spännet har en release knapp på bara ena sidan. Bättre att ha på båda sidorna så man inte av misstag öppnar klockan. Men det stora pluset är alla kommentarerna, att den är så tunn så den funkar till kostym , skjorta eller annat.Var ju en ute på blocket för ett tag sedan. Kanske är ditt ex?
Vill minnas att den låg ute för typ 42 000!
Fin klocka oavsett, är den i solitt guld?![]()
Hur är det? Är Genta mannen bakom den här generationen av Omega Constellation från 80-talet? Jag köpte mitt exemplar ny 1989. Quartzverk under huven och den användes i princip dagligen under nästan 15 år. Nu ligger den mest i klocklådan mellan batteribyten.![]()
Ny SMPC är släppt och på väg ut till butikernaDrömde jag att Omega ska sälja en klocka liknande denna???![]()
Var tar den vägen...
Åfan, de var på tiden menar jag dåNy SMPC är släppt och på väg ut till butikerna
Vart tar den vägen? Hur menar du?
Du har ju den till salu? https://klocksnack.se/threads/unik-seamaster-120.98641/Precis bytt till mig denna. Säkerligen via någon på forumet.
Nån som vet vad den är värd? Finns inte en enda ute till försäljning.
Älskar den så den får nog vara kvar till någon har ett ruskigt bra byte med en Rolex daydate eller nån annan Omega semaster i guld.
![]()
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/diver-300-m/gents-collection/catalog
Någob som vet höjden på den nya Smp-c?
Finns listpriser på nya modellerna på hemsidansjukt sugen på Sedna på gummi...
Din constellation längst till vänster i helguld var otroligt fin. Fler bilder?Några av mina![]()
Inga på telefon men kan givetvis ta vid tillfälle.Din constellation längst till vänster i helguld var otroligt fin. Fler bilder?
Jäkligt fint skick hörru Jerka!!Seamaster 200M automatic
/j
![]()
Tackar, ja den e nice.Jäkligt fint skick hörru Jerka!!![]()
Älskar Bond...James Bond
![]()