Tärnan
Basic
Inte lätt att åsätta ett pris. Beror så mycket på skicket o rätt många är slitna. Ligger flera på Chrono24 med priser som i mitt tycke är orealistiska, mellan 24-40 tusen. I min värld ska du kunna köpa en i hyggligt skick för låt säga 16-25. Kanske är jag ute o cyklar men det är vad jag själv tycker de är värda. Gav 16 men då är den nyservad så jag skulle säga att jag gjorde ett bra köp. Lite sliten på bezel men ska se vad man kan göra åt det. Prisskillnad mellan midsize o fullsize vet jag inte om det är egentligen, det är bara jag som vill ha fullsize och tydligen var midsizen mer vanlig på den tiden. Har hört att fördelningen var 80% Quartz och 20% automat vid denna tidpunkt (osäker youtube-källa).Sanslös story med paraplyet!Har varken ägt någon eller intresserat mig för dykarna i någon större utsträckning, men just denna typ av pre-bond modeller har jag verkligen fattat tycke för på sistone. Den är helt klart clean för att vara dykare och har åldrats extremt väl tycker jag. Avundsjuk på dig helt enkelt
Har snabbgooglat lite, men ger mig på en rövare av lathet (sorry). Vad är det för mått på mid/full size? Vad skulle du säga att man behöver ge för en mid-size automat resp. full-size automat?
Tack!
Senast ändrad: