• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

johpe

Panerai
2-Faktor
Äntligen 🩵😃

IMG_8350.jpeg
Shit! Läckert, köat hos AD länge eller köpt på andrahandsmarknaden? (skrev upp mig för ett gäng månader sedan hos AD på en likadan)
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ja! Dom är kul 😊 fick den turkosa precis så den har använts flitigt. Känns dock som att den gröna är mer höst/vinterklocka och den turkosa mer sommar. Så känns som att den gröna kommer att användas mest 🤩
Kul, grattis! Den turkosa är riktigt bra. Har nog varit sugen på alla utom svart (iom min Explorer). Årets med bollar är riktigt bra, men kände att den blir för plottrig i längden.

Intresset för de! gröna började med att jag fick upp ögonen för DJ med blå stella dial från 70-talet. ”Landade” sedan i att den gröna kändes som en modern version ( bortsett från datumkomplikationen).
 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Upp med era OP nu. 😉

Enda klockan jag vill ha just nu. Har frågat ADs i Nederländerna (bodde nyligen där) och Sverige i 2 års tid nu, men aldrig funnits en möjlighet att ens få stå på en lista tyvärr.
Och just nu bor jag så jävla långt bort från närmaste AD så att dom förmodligen inte bryr sig när man frågar (frågade senast för 2 månader sen, men samma lika som tidigare).

Då handlar det om en rosa tavla :)

Edit: Skulle så klart gladeligen köpa av någon privat också för en bit över list, men vägrar betala 110-120 tusen för en :D
 

dajen

Cartier
Kul, grattis! Den turkosa är riktigt bra. Har nog varit sugen på alla utom svart (iom min Explorer). Årets med bollar är riktigt bra, men kände att den blir för plottrig i längden.

Intresset för de! gröna började med att jag fick upp ögonen för DJ med blå stella dial från 70-talet. ”Landade” sedan i att den gröna kändes som en modern version ( bortsett från datumkomplikationen).

Tack! Den är fantastisk. Samma här - har en 124270 också som används flitigt. Jag har inte sett den irl, har du? Målet är att få tag i alla roliga färger. Jag har ögonen på en corall framåt.

Kul - tycker det är kul med färg! 😊
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: NKS
Topp