• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sedan köper du ju bara den lilla hopfällbara länkbiten, inte hela låset.
C4BC59C8-04B8-440D-A3DE-75A6C2453292.jpeg
 

Tourbillon

Omega
2-Faktor
Sedan köper du ju bara den lilla hopfällbara länkbiten, inte hela låset.
C4BC59C8-04B8-440D-A3DE-75A6C2453292.jpeg
Ja, då låter det rimligt. Easylink är ju i princip bara en halvlänk med ”tandpetarfäste”. Är det inte låset så kan 750kr stämma. Och då är det ju en helt annan grej. Då skulle jag definitivt köpa till det.
 

oscarabc

Omega
Läste på lite, verkar som easylink duger gott till de flesta, skön funktion att kunna få 5 mm extra när det är varmt som nu tänker jag!
Sen verkar själva glidelock spännet större också?
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, då låter det rimligt. Easylink är ju i princip bara en halvlänk med ”tandpetarfäste”. Är det inte låset så kan 750kr stämma. Och då är det ju en helt annan grej. Då skulle jag definitivt köpa till det.
Guld värt på sommaren. Har ingen OP, men hade köpt till easylink utan att blinka om jag hade haft en. I dagsläget är det den enda detaljen jag saknar på min DJ med Superjubilée.
 

Richard1987

Panerai
Det skall du verkligen vara! Fantastisk urtavla och tidlös design.
Vad skall man vara beredd på att ge för en sådan, ny som begagnad?
47.7k hos AD...min kollega har en med grape dial (lila tavla) från 2016 som han gav 33 k för tror jag. Jag sålde en med silvertavla från sent 2015 för 35k för nåt halvår sedan. Tycker att jag gjorde ett klipp med denna som är uttagen juni i år för 35k :) De flesta ligger runt 34-37 k med något år på nacken tror jag :)
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
47.7k hos AD...min kollega har en med grape dial (lila tavla) från 2016 som han gav 33 k för tror jag. Jag sålde en från sent 2015 för 35k för nåt halvår sedan. Tycker att jag gjorde ett klipp med denna som är uttagen juni i år för 35k :) De flesta ligger runt 34-37 k med något år på nacken tror jag :)
Ser kanonbra ut. Som en Explorer i rätt storlek men med lite flashigare tavla.
35 måste vara ett kap! Grattis :)
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor

erow

Patek
2-Faktor
Tack! Känns verkligen som att detta blir en keeper..annars är jag en patologisk flippare. Den är för snygg för att sälja helt enkelt...dödsbekväm och kan va både dressig och sportig!
Bjuder på några fler bilder :)
20180722_181758.jpg
20180722_180742.jpg
20180722_180731.jpg
Roligt att den blir använd Jag köpte den hos ad men tyckte den var för lik min explorer så den fick snabbt vandra vidare
 
Topp