Tråkigt att de måste ljuga. Varför inte säga rakt ut att paketet inte kan levereras pg a hårt arbetstryck.
Du fick visa legitimation hoppas jag?
Kommer inte ihåg faktiskt, men skulle inte bli förvånad om jag inte gjorde det
Hörde på nyhterna på radion att en inte allt för gammal kundundersökning visade att över hälften av alla svenskar tros ha haft en egen negativ erfarenhet av postnords tjänster samt att ca 90% har lågt eller inget förtroende för bolaget.
Märkligt att Ledningen får vara kvar och att de inte gör mer kring säkerställa hjälp och ersättnign till drabbade.
Känns som en effekt av centralstyrning där ingen har mandat att lösa problem utan hänvisar till centrala direktv och "checklistor" oavsett problem och vem det drabbat eller på vilket sätt.
Det betyder ju att... 10% faktiskt har förtroende för dem! :-O
Dessvärre verkar det så. hade ett paket som hade skannats in på den lokala distributionsterminalen, det var spårbart och skulle levereras på dörren. Det gick en vecka innan jag började undra vad de höll på med.
Efter ett samtal var det bara ett drygt. "Det har gått för lång tid mellan skanningarna. Kontakta leverantören och reklamera paketet" som svar
Man upphör aldrig att förvånas. Jag sålde en klocka här på k&s och skickade den rek:at till Lund, mottagaren fick ett sms om att han skulle hämta den i Trelleborg
Mjo, mina kamrater i England har dessutom generellt en Concierge som kan ta emot pakten oavsett storlek. Kanske vore något att styra upp i Sverige?
Eller så tar man vispen ner på kontinenten och hämtar den själv