• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Priser på väg ner?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kanske är fel men en reflektion jag gjort är att priserna ks mot blocket inte alltför sällan varit högre på ks på sistone på jämförbara objekt.

@Denke införde den modellen med att höja priset här på ks och jag har kört den modellen och det har faktiskt fungerat. Så ja, det kan vara exakt så det funkar ;)
Lite kuriosa men jag gjorde så med en byrå jag skulle sälja på blocket för några år sen. När den inte blev såld dubblade jag priset och la till ”shabby chic” i beskrivningen, fick den såld på en timme :D

Mitt intryck är att priserna på stålrolex börjar svalna. Om en prishöjning gör att färre köper spekulativt blir det ytterligare sänkningar och till slut möts retail/beg värdet.

Beror nog på vilken modell.
Batman/girl verkar vara på väg ner. Pepsi verkar ha stabiliserat sig och daytona likaså.

Kollar på chrono24.

Beror nog på vilken modell.
Batman/girl verkar vara på väg ner. Pepsi verkar ha stabiliserat sig och daytona likaså.

Kollar på chrono24.
Delar den bilden och jag tycker inte att det är en dag för tidigt! Prisutvecklingen har ju legat på helt orimliga nivåer... vi snackar liksom om vanliga klockor i stål...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp