Trist utveckling för de med självdestruktivt beteende. Vi må tycka vad vi vill om Rolexhandlarnas beteende gentemot kunderna, men de tillhandahöll faktiskt denna grupp en viktig tjänst!
Genom att få dem att köpa annat innan man fick det man ville
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist utveckling för de med självdestruktivt beteende. Vi må tycka vad vi vill om Rolexhandlarnas beteende gentemot kunderna, men de tillhandahöll faktiskt denna grupp en viktig tjänst!
Har själv aldrig köpt till list...Jag köpte en Rolex för list förra veckan
No regrets!
Hört något om AP RO 37mm? Kan den finnas tillgänglig?Varför skulle jag som aldrig köpt en ny klocka i mitt liv bli erbjuden någonting för?
Jag talar om att AD just nu ringer till folk och erbjuder saker på stört som det tidigare var lista på, bland annat sport-pateker och Rolex.
Jag sitter inte och gissar vet du.
Haha. Du är ju VIP. Jag är inte riktigt där änHar själv aldrig köpt till list...
Bild på dinkan vill vi ha oxå
Fin duo! GrattisHaha. Du är ju VIP. Jag är inte riktigt där än
Fin duo! Grattis
Frugan fick den gamlaSkönt med en diversifierad samling
Bra presentFrugan fick den gamla
Var lika bra. Hon sneglade på min hela tidenBra present
Hört något om AP RO 37mm? Kan den finnas tillgänglig?
Bara det ett dåligt tecken! Vad känner du för folk egentligen?Känner ingen som är spekulant på en sådan så inte hört ett knyst där faktiskt.
Bara det ett dåligt tecken! Vad känner du för folk egentligen?
Köp och njut!Blev igår och idag erbjuden Sea-Dweller stål samt Submariner stål av två olika AD's i Sverige, fast jag knappt stått i kö!
Vet inte vad jag ska göra nu.
Detta förändrar ju läget för att köpa överprisade begagnade kraftigt nu.
För mig handlar det nu om att göra som jag gjorde för 2-3 år sen på Rolex som vilket annat märke som helst: Köpa under listpris. För att använda och njuta av klockan, inte för att göra klipp.Kul med er som nu tvekar när ni väl blir erbjudna klockor från AD.
Då hade vi andra rätt alltså? Ni ville bara ha dem pga priset och hypen
Räknar inte med att någon ska "erkänna", men fakta är ju fakta även om det finns undantag.För mig handlar det nu om att göra som jag gjorde för 2-3 år sen på Rolex som vilket annat märke som helst: Köpa under listpris. För att använda och njuta av klockan, inte för att göra klipp.
Jag kommer köpa min drömklocka fortfarande men frågan är om jag nu ska köpa nytt/hos AD eller köpa billigare nyare begagnat Som alltid med mina klockköp oavsett märke.
Bara köp dom direkt! Det är ju nästan som en lottovinst!Blev igår och idag erbjuden Sea-Dweller stål samt Submariner stål av två olika AD's i Sverige, fast jag knappt stått i kö!
Vet inte vad jag ska göra nu.
Detta förändrar ju läget för att köpa överprisade begagnade kraftigt nu.
Haha, du är för rolig glassen.Räknar inte med att någon ska "erkänna", men fakta är ju fakta även om det finns undantag.
Nu står jag inte på någon lista men en Pepsi till list hade suttit gött...ända till börsen dök och jag köpte på mig en drös aktier och fonder. Är fasligt icke-likvid för närvarande, hade en AD ringt hade jag nog fått passa.Kul med er som nu tvekar när ni väl blir erbjudna klockor från AD.
Då hade vi andra rätt alltså? Ni ville bara ha dem pga priset och hypen
Jag är i samma sits som du, där jag är tokback 300k+ men till en Blro eller DaytonaC till list hade det gått att lösa kanske. Bättre att ta chansen när man väll får denNu står jag inte på någon lista men en Pepsi till list hade suttit gött...ända till börsen dök och jag köpte på mig en drös aktier och fonder. Är fasligt icke-likvid för närvarande, hade en AD ringt hade jag nog fått passa.
För mig är det tvärt om, investeringar går före konsumption.Jag är i samma sits som du, där jag är tokback 300k+ men till en Blro eller DaytonaC till list hade det gått att lösa kanske. Bättre att ta chansen när man väll får den
Som ett nytt virus typ Corona då?Ja då, dock är det rent generellt väldigt trögt inom flera branscher tycker jag mig höra. Folk håller i pengarna i Sverige. Rolex marknad är dock världsomspännande och lika het i stort sett överallt. En rejäl dipp kräver att något stort händer i världsekonomin eller att folk plötsligt tappar intresse för märket.
Corona går över förr eller senare. Mina klockor är köpta för att bäras så jag har ingen panik direkt.Som ett nytt virus typ Corona då?
Allt går över för eller senare, frågan är vilken effekt Corona plus lågkonjuntur ger...Corona går över förr eller senare. Mina klockor är köpta för att bäras så jag har ingen panik direkt.