Aquastaren
Silver
Ganska trevlig prisutveckling på Rolle GMT senaste åren. Ser att de ligger närmare 200 lakan för en 20 år gammal. Helt otroligt. Kan det fortsätta i samma takt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tveksamt om det är så högt. Vad baserar du det på? Jag sålde precis min opolerade 16700, det tog lite tid på 130k nivån.Ganska trevlig prisutveckling på Rolle GMT senaste åren. Ser att de ligger närmare 200 lakan för en 20 år gammal. Helt otroligt. Kan det fortsätta i samma takt?
Mycket ovetenskapligt. Tittat då och då på Chrono24 under åren. Men jag har förstått att de priserna inte reflekterar verkligheten. Fast affärer görs ju på en allt högre nivå år från år.Tveksamt om det är så högt. Vad baserar du det på? Jag sålde precis min opolerade 16700, det tog lite tid på 130k nivån.
Köat sen 2018 på Bergströms, så sneglar också åt 2a handsmarknaden.Någon som sitter på en 126710blro och tänkt sälja?
Verkar som att AD inte får in fler alt bara ett väldigt litet antal (på stål) så verkar kört med en ny.
Köat sen 2018 på Bergströms, så sneglar också åt 2a handsmarknaden.
Har tidigare haft BLNR, men är lite nyfiken på jubilee-länk. Vad säger ni som haft båda om Jubilee-länken?
Man får väl intala sig att det är marknadsprisOch här sitter jag och är rastlös som TUSAN efter ställt mig på kö i februari i år
Sneglar också på andrahandsmarknaden.. men det tar emot..
Grattis!![]()
Vi firar att vi kan delta i denna tråd igen![]()
TackGrattis!
Stort grattis!![]()
Vi firar att vi kan delta i denna tråd igen![]()
TackStort grattis!
Bra känsla i bilden. Förutom fleeceväder i LA då. Och att jag går bet på location (kollar västerut från Runyon Canyon? Ser bara nästan ut som det..)![]()
Bezeln in action på denna fantastiskt läckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det är dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Don’t leave me hanging buddy! Har inte kunnat sova inatt![]()
Bezeln in action på denna fantastiskt läckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det är dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Minns knappt själv vart jag promenerade, men Hollywood Bowl låg i krokarna. Knatade upp från hotellet på Selma Boulevard. Skön promenix på morgonkvisten för att bränna av frukostkalorierna.Don’t leave me hanging buddy! Har inte kunnat sova inatt![]()
Ah då var det nog i runyon krokarna trots allt. Tack för svarMinns knappt själv vart jag promenerade, men Hollywood Bowl låg i krokarna. Knatade upp från hotellet på Selma Boulevard. Skön promenix på morgonkvisten för att bränna av frukostkalorierna.
Riktigt bra, gratis!Då fick man vara med här. Roligaste klockköpet på länge. Stort tack igen @kanjiboy !![]()
LH First. Är det Queen in the Sky månne? Lätt avis...En första klassens klocka, där den hör hemma..
![]()
Återupplivad A340-600.LH First. Är det Queen in the Sky månne? Lätt avis...