• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT tråden 👊🏼…

Ganska trevlig prisutveckling på Rolle GMT senaste åren. Ser att de ligger närmare 200 lakan för en 20 år gammal. Helt otroligt. Kan det fortsätta i samma takt?

Tveksamt om det är så högt. Vad baserar du det på? Jag sålde precis min opolerade 16700, det tog lite tid på 130k nivån.
Mycket ovetenskapligt. Tittat då och då på Chrono24 under åren. Men jag har förstått att de priserna inte reflekterar verkligheten. Fast affärer görs ju på en allt högre nivå år från år.

Köat sen 2018 på Bergströms, så sneglar också åt 2a handsmarknaden.

Har tidigare haft BLNR, men är lite nyfiken på jubilee-länk. Vad säger ni som haft båda om Jubilee-länken?

Och här sitter jag och är rastlös som TUSAN efter ställt mig på kö i februari i år :D
Sneglar också på andrahandsmarknaden.. men det tar emot..

Och här sitter jag och är rastlös som TUSAN efter ställt mig på kö i februari i år :D
Sneglar också på andrahandsmarknaden.. men det tar emot..
Man får väl intala sig att det är marknadspris 🤪

Tycker mig ha märkt av viss prutmån hos gråhandlare så frågan är om inte marknaden börjar svalna lite, så det kanske kommer ett ökat utbud på blocket snart.

0E36F9AC-E553-4E37-A8DD-DFB7F738C583.jpeg

Bezeln in action på denna fantastiskt läckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det är dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Bra känsla i bilden. Förutom fleeceväder i LA då. Och att jag går bet på location (kollar västerut från Runyon Canyon? Ser bara nästan ut som det..)

Edit: blir tokig på att jag inte kan reda ut vart du står. Stahl House nånstans och ser västerut? Får nog lämna in ansökan om avslöjande när du har möjlighet :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp