• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Ganska trevlig prisutveckling pÄ Rolle GMT senaste Ären. Ser att de ligger nÀrmare 200 lakan för en 20 Är gammal. Helt otroligt. Kan det fortsÀtta i samma takt?
 
Tveksamt om det Àr sÄ högt. Vad baserar du det pÄ? Jag sÄlde precis min opolerade 16700, det tog lite tid pÄ 130k nivÄn.
Mycket ovetenskapligt. Tittat dÄ och dÄ pÄ Chrono24 under Ären. Men jag har förstÄtt att de priserna inte reflekterar verkligheten. Fast affÀrer görs ju pÄ en allt högre nivÄ Är frÄn Är.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
DO01002020.jpeg
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
NÄgon som sitter pÄ en 126710blro och tÀnkt sÀlja?
Verkar som att AD inte fÄr in fler alt bara ett vÀldigt litet antal (pÄ stÄl) sÄ verkar kört med en ny.
Köat sen 2018 pÄ Bergströms, sÄ sneglar ocksÄ Ät 2a handsmarknaden.

Har tidigare haft BLNR, men Àr lite nyfiken pÄ jubilee-lÀnk. Vad sÀger ni som haft bÄda om Jubilee-lÀnken?
 

cykelchester

Breitling
Köat sen 2018 pÄ Bergströms, sÄ sneglar ocksÄ Ät 2a handsmarknaden.

Har tidigare haft BLNR, men Àr lite nyfiken pÄ jubilee-lÀnk. Vad sÀger ni som haft bÄda om Jubilee-lÀnken?

Och hÀr sitter jag och Àr rastlös som TUSAN efter stÀllt mig pÄ kö i februari i Är :D
Sneglar ocksÄ pÄ andrahandsmarknaden.. men det tar emot..
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Och hÀr sitter jag och Àr rastlös som TUSAN efter stÀllt mig pÄ kö i februari i Är :D
Sneglar ocksÄ pÄ andrahandsmarknaden.. men det tar emot..
Man fĂ„r vĂ€l intala sig att det Ă€r marknadspris đŸ€Ș

Tycker mig ha mÀrkt av viss prutmÄn hos grÄhandlare sÄ frÄgan Àr om inte marknaden börjar svalna lite, sÄ det kanske kommer ett ökat utbud pÄ blocket snart.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
0E36F9AC-E553-4E37-A8DD-DFB7F738C583.jpeg

Bezeln in action pÄ denna fantastiskt lÀckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det Àr dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Bra kÀnsla i bilden. Förutom fleecevÀder i LA dÄ. Och att jag gÄr bet pÄ location (kollar vÀsterut frÄn Runyon Canyon? Ser bara nÀstan ut som det..)

Edit: blir tokig pÄ att jag inte kan reda ut vart du stÄr. Stahl House nÄnstans och ser vÀsterut? FÄr nog lÀmna in ansökan om avslöjande nÀr du har möjlighet :D
 
Senast Àndrad:
Topp