• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Swizz beat

Patek
2-Faktor
116710LN, min första och hittills den bÀsta Rolex jag Àgt
2F95356C-2B30-442B-AAD8-B5F0968AD85D.jpeg
9F6C7A8C-DB52-44EA-8504-84A7D0B3486B.jpeg
 

mhgard

Panerai
2-Faktor
Jag anvÀnder mig ofta av gmtfunktionen, antingen nÀr jag sjÀlv Àr utomlands eller som nu nÀr en kompis Àr i Japan.

EEDFE48E-759E-4A3A-B0DE-0E76D337BD6C.jpeg


Fast pÄ senare tid har jag börjat bli sugen pÄ nÄgot mer modernt. Gillade inte senaste gmt mastern nÀr jag testade i butik, men det kanske Àr dags att se om den kÀnns bÀttre nu. Vore fint med fungerande lume, en lÀnk dÀr claspen gÄr att centrera för optimal passform och safirglas som inte repas sÄ lÀtt. Lite synd att Rolex inte gör en gmt i keramik eller titan sÄ man kunde fÄ ner vikten lite ocksÄ :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jag anvÀnder mig ofta av gmtfunktionen, antingen nÀr jag sjÀlv Àr utomlands eller som nu nÀr en kompis Àr i Japan.

EEDFE48E-759E-4A3A-B0DE-0E76D337BD6C.jpeg


Fast pÄ senare tid har jag börjat bli sugen pÄ nÄgot mer modernt. Gillade inte senaste gmt mastern nÀr jag testade i butik, men det kanske Àr dags att se om den kÀnns bÀttre nu. Vore fint med fungerande lume, en lÀnk dÀr claspen gÄr att centrera för optimal passform och safirglas som inte repas sÄ lÀtt. Lite synd att Rolex inte gör en gmt i keramik eller titan sÄ man kunde fÄ ner vikten lite ocksÄ :)
SÀlj inte den dÀr pÀrlan!
 

vaniljglass

Nisse pÄ lagret
2-Faktor
Jag anvÀnder mig ofta av gmtfunktionen, antingen nÀr jag sjÀlv Àr utomlands eller som nu nÀr en kompis Àr i Japan.

EEDFE48E-759E-4A3A-B0DE-0E76D337BD6C.jpeg


Fast pÄ senare tid har jag börjat bli sugen pÄ nÄgot mer modernt. Gillade inte senaste gmt mastern nÀr jag testade i butik, men det kanske Àr dags att se om den kÀnns bÀttre nu. Vore fint med fungerande lume, en lÀnk dÀr claspen gÄr att centrera för optimal passform och safirglas som inte repas sÄ lÀtt. Lite synd att Rolex inte gör en gmt i keramik eller titan sÄ man kunde fÄ ner vikten lite ocksÄ :)
Allvarligt?
 

mhgard

Panerai
2-Faktor
Topp