Next level shit som kidsen säger... kapar bandmakarens produktbild för relevans, hoppas det är ok @SpaceAce ?Sjukt snyggt band!
(ursäkta västerländsk kapitalistpropaganda)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Next level shit som kidsen säger... kapar bandmakarens produktbild för relevans, hoppas det är ok @SpaceAce ?Sjukt snyggt band!
Bildrättigheterna följer med bandet.Next level shit som kidsen säger... kapar bandmakarens produktbild för relevans, hoppas det är ok @SpaceAce ?
(ursäkta västerländsk kapitalistpropaganda)
Hoppas ingen blir ledsen men tycker ditt flygande tefat är den bästa ryss jag gjort, blir svårt att toppa den alltsåBildrättigheterna följer med bandet.
Vonstock för topic.
Tycker du jaHoppas ingen blir ledsen men tycker ditt flygande tefat är den bästa ryss jag gjort, blir svårt att toppa den alltså
Åh nej, visste att du skulle bli sårad, vill du ha en kjam?Tycker du ja
Bästa rymdklockan ever. Vem tusan behöver en Speedmaster liksom.Hoppas ingen blir ledsen men tycker ditt flygande tefat är den bästa ryss jag gjort, blir svårt att toppa den alltså
Eller hur, och dessutom vet vi ju alla med säkerhet att urgulliga Lunokhod faktiskt varit däruppeBästa rymdklockan ever. Vem tusan behöver en Speedmaster liksom.
Nä nu vet jag vad du egentligen tycker så tack men nej tack. Komma här och tycka hit och dit, ha en egen åsikt, det får man inte. (Känner mig kränkt)Åh nej, visste att du skulle bli sårad, vill du ha en kjam?
Borde ju inte sitta här och småfnittra som en liten skolflicka men det gör jagNä nu vet jag vad du egentligen tycker så tack men nej tack. Komma här och tycka hit och dit, ha en egen åsikt, det får man inte. (Känner mig kränkt)
Edit: Har du kvitto förresten?
Den är verkligen helt enastående. Om Meranom hade den som SE variant skulle den sälja slut på ett par dagar.Hoppas ingen blir ledsen men tycker ditt flygande tefat är den bästa ryss jag gjort, blir svårt att toppa den alltså
God dag kamrater!
Har uppstått ett irriterande fel på min nya Vostok Amphibia. Datumhjulet snurrar men vill av någon anledning inte byta datum. Utan hoppar tillbaka till den nionde.
Någon som har någon lösning på problemet? Har mailat Vostok-watches24 men svar verkar dröja.
Vi kom in lite på Raketa i går, så då passar jag på att iklä mig en diskret dressare i exportutförande från nämnda tillverkare.
Långsökt Varan-tv referens...när amerikanske utbytesstudenten Johny Tex på Kreml High väljer klocka. "It's party time, dudes"!
Kan ju nästan tro att du inte äger en annan klocka.Dagens icke så förvånande Ryss
Frågan är om det är datumhjulet som nyper eller om det är hjulet med fjäder som är något fel på?bör inte vara fjädern som håller datumhjulet på rätt dag men det är svårt att veta utan att öppna klockan.God dag kamrater!
Har uppstått ett irriterande fel på min nya Vostok Amphibia. Datumhjulet snurrar men vill av någon anledning inte byta datum. Utan hoppar tillbaka till den nionde.
Någon som har någon lösning på problemet? Har mailat Vostok-watches24 men svar verkar dröja.
Helt enig! Mannen från Kivik är nog min favoritkaraktär alla kategorier...klämkäck, glad och jävligt ond på samma gångsnyggt.
appropå varan-tv alla avsnitt finns ju på svt och måste säga att den håller ännu!
Gav klockan en rysk service. Nämligen en smäll. Och då hoppade datumet fram till den tionde. Så återstår att se om den byter datum som den ska i natt.Testa ställa klockan baklänges något varv (vild gissning). Tar det emot så bör du nog inte fortsätta, något kan nog gå sönder. Känns dock som ett garantiärende.
Känner du till rysk quickset? Dra fram timvisaren över tolv - skifta datum - dra tillbaka visarna till kl 9 - rinse repeatGav klockan en rysk service. Nämligen en smäll. Och då hoppade datumet fram till den tionde. Så återstår att se om den byter datum som den ska i natt.
Ja det lärde den lokala urmakaren mig när jag bad honom justera länken.Känner du till rysk quickset? Dra fram timvisaren över tolv - skifta datum - dra tillbaka visarna till kl 9 - rinse repeat
Cool! Brukar inte vara så intresserad av den typen av klockor men boetten gör det hela klart ballt!Vi kom in lite på Raketa i går, så då passar jag på att iklä mig en diskret dressare i exportutförande från nämnda tillverkare.
my gosh those lugs.Har börjat dagen med en Pobeda!
Bärs mindre än vad den är, byter nog band senare till bund..
Himla bra! Har glömt hur den såg innan! Bjucka på en före och efter?Dagens icke så förvånande Ryss
Epoxy lim och lume pulver!Är det någon som vet var man kan få tag på den typ av lume-punkter som ofta finns på vridringar, exempelvis som på nedanstående Desert Shield alt på en och annan äldre Amphibian?
Tack!Känner du till rysk quickset? Dra fram timvisaren över tolv - skifta datum - dra tillbaka visarna till kl 9 - rinse repeat
Cool! Brukar inte vara så intresserad av den typen av klockor men boetten gör det hela klart ballt!
my gosh those lugs.
Himla bra! Har glömt hur den såg innan! Bjucka på en före och efter?
Cool! Brukar inte vara så intresserad av den typen av klockor men boetten gör det hela klart ballt!
my gosh those lugs.
Himla bra! Har glömt hur den såg innan! Bjucka på en före och efter?
Helt enig! Mannen från Kivik är nog min favoritkaraktär alla kategorier...klämkäck, glad och jävligt ond på samma gång
Dom är sjukt underskattade.snyggt.
appropå varan-tv alla avsnitt finns ju på svt och måste säga att den håller ännu!