Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också en rysk kamera någonstans... får ta o leta efter den någon dag.Jag samlade på ryska kameror ett tag, så kallade lomo, så fort min vostok anländer ska jag ta lite bilder på dem ihop.
Bästa humorprogrammet någonsin. Betalade en peng i kick-starterkampanjen. Stolt ägare av ett diplom av självaste Ted BorgDom är sjukt underskattade.
Jag kommer alltid tillbaka till:
Dramaläraren ( )
Kalle Ninja ( )
Farbror överkokt blomkål och Snuskpelle ().
Fantastiskt humor!!!
Hur är det där bandet egentligen? 100% bomull?Bildrättigheterna följer med bandet.
Vonstock för topic.
Jag vet faktiskt inte var det är tillverkat av men det kanske står någonstans på hemsidan.Hur är det där bandet egentligen? 100% bomull?
Menade mer din upplevelse av det!Jag vet faktiskt inte var det är tillverkat av men det kanske står någonstans på hemsidan.
A.F.0210.
THE MILITARY WATCH STRAP THAT LED TO THE NATO STRAP. THE BEST PERIOD CORRECT MILITARY STRAP WE MANUFACTURE FAITHFUL REPRODUCTIONS OF THE MUCH DESIRED A.F.0210. MILITARY WATCH STRAPaf0210strap.com
Bra jobbat! Snygg samlingFrån 1 till 3 på en vecka. Känns bra
Från 1 till 3 på en vecka. Känns bra
Byta mot en Time Q?Snygga!
Men borde du inte skaffa en till? Lite fjantigt med bara 3, det ju mycket häftigare med 4..
Och apropå det så har ju jag en sprillans ny SE960 GMT som blir din (eller någon annans) för bara en tusenlapp..
You see what I did there
Byta mot en Time Q?
See what I did too
1k, helt ny ska göra om min annons, drog tillbaka den innan idag. Men du kan se lite fler bilder där tills jag får tummen ur och sätter upp en nyDen där såg riktigt trevlig ut
Vad ligger den på om du skulle sälja den? =)
Yep! I didSnygga!
Men borde du inte skaffa en till? Lite fjantigt med bara 3, det ju mycket häftigare med 4..
Och apropå det så har ju jag en sprillans ny SE960 GMT som blir din (eller någon annans) för bara en tusenlapp..
You see what I did there
Ah, du tänker så. Jag beställde mitt band med en extra keeper (tänk natoflärp) och tryck på framsidan och är helnöjd med både passform och utseende.Menade mer din upplevelse av det!
1k, helt ny ska göra om min annons, drog tillbaka den innan idag. Men du kan se lite fler bilder där tills jag får tummen ur och sätter upp en ny
Tycker det ser ut som en rysk potatissäck = helrättAh, du tänker så. Jag beställde mitt band med en extra keeper (tänk natoflärp) och tryck på framsidan och är helnöjd med både passform och utseende.
Bandet är väldigt mjukt och kan mycket väl vara av bomull.
Det grymt ut. Inte sladdrigt på större klockor? Verkar skönt!Ah, du tänker så. Jag beställde mitt band med en extra keeper (tänk natoflärp) och tryck på framsidan och är helnöjd med både passform och utseende.
Bandet är väldigt mjukt och kan mycket väl vara av bomull.
Ny annons uppe nuJag ska kolla
återkommer ikväll.
Tack så mycket för snabbt svar!
Klär dig oväntat bra!Får bli en bild till
Tack kompisKlär dig oväntat bra!
ps. Har numret till missbrukslinjen om det behövs!
Säker på det..?Tack kompis
Tack Men jag tror att jag har det under kontroll
Materialet är ju ännu okänt så tills motsatsen är bevisad så utgår vi från att det är rysk potatissäck.Tycker det ser ut som en rysk potatissäck = helrätt
Det är förvånansvärt stabilt, kanske beroende på att man inte är begränsad till fasta hålavstånd. Spännet trycks helt enkelt bara igenom bandet vid perfekt passform.Det grymt ut. Inte sladdrigt på större klockor? Verkar skönt!
Lurkar mest och skriver inte mycket, men här får jag göra ett undantag. Jösses vad snygg den där är.Jag håller med. Jag köpte en 170865 i somras. Det är ju en snygg kombination och säkert någon som tänkt till.
Men det var något som skavde. Det var ju inte MIN modd. Så ganska direkt bytte jag band till ett läder och senare bytte jag till en brun bezel. Nu blev det MIN modd.
Det är roligt att skapa något man är lite ensam om. Sen skulle jag absolut inte ha något emot att någon annan kopierar ens modd, det är ju inte alls på det viset.
Det är möjligt att jag byter till svart bezel igen, men troligen inte till originalbezeln dock.
Jag tycker ändå att det var värt att köpa en lite dyrare än standard för tavlan och visarna.
Måste ändå säga att jag är nyfiken på hur den skulle se ut med samma vridning som du har på ”lumen” men borstad.Får bli en bild till
Jag använde boettöppnare från "ovansidan". Göör enkeltMåste ändå säga att jag är nyfiken på hur den skulle se ut med samma vridning som du har på ”lumen” men borstad.
Körde du med riktigt verktyg för att ta loss vridningen? Körde med tejpad kniv sist men det var trögt som satan. Men det kanske är trögt? Har fått bilden av @Von som ”poppar loss med tummen”
Alright! Vart hittar man en sådan för hemmabruk? Funderar fasen på att köpa en sådan boettöppnarskruvsak och en visaravtagarsak oxå. Kommer ju lååångt med att bara kunna byta vridning och visare samt rucka. Ser så lätt ut på tuben...Jag använde boettöppnare från "ovansidan". Göör enkelt
Ja den kunde nog passat bra den Bezeln Kanske blir en beställning på en sådan eller annat i framtiden.
Eller om "fixar Frasse" i tråden lägger ut en stänkare när de har något de vill slippa i byrålådan