• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

v0n

Patek
2-Faktor
Next level shit som kidsen säger... kapar bandmakarens produktbild för relevans, hoppas det är ok @SpaceAce ?
(ursäkta västerländsk kapitalistpropaganda)
7ilfDGk.jpg
 

Andreas. G

Breitling
God dag kamrater!

Har uppstått ett irriterande fel på min nya Vostok Amphibia. Datumhjulet snurrar men vill av någon anledning inte byta datum. Utan hoppar tillbaka till den nionde.

Någon som har någon lösning på problemet? Har mailat Vostok-watches24 men svar verkar dröja.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
God dag kamrater!

Har uppstått ett irriterande fel på min nya Vostok Amphibia. Datumhjulet snurrar men vill av någon anledning inte byta datum. Utan hoppar tillbaka till den nionde.

Någon som har någon lösning på problemet? Har mailat Vostok-watches24 men svar verkar dröja.

Testa ställa klockan baklänges något varv (vild gissning). Tar det emot så bör du nog inte fortsätta, något kan nog gå sönder. Känns dock som ett garantiärende.
 

Beo

Patek
God dag kamrater!

Har uppstått ett irriterande fel på min nya Vostok Amphibia. Datumhjulet snurrar men vill av någon anledning inte byta datum. Utan hoppar tillbaka till den nionde.

Någon som har någon lösning på problemet? Har mailat Vostok-watches24 men svar verkar dröja.
Frågan är om det är datumhjulet som nyper eller om det är hjulet med fjäder som är något fel på?bör inte vara fjädern som håller datumhjulet på rätt dag men det är svårt att veta utan att öppna klockan.😔
 

Kreacon

Audemars
Vi kom in lite på Raketa i går, så då passar jag på att iklä mig en diskret dressare i exportutförande från nämnda tillverkare.
20210210_082005.jpg
Cool! Brukar inte vara så intresserad av den typen av klockor men boetten gör det hela klart ballt!
Har börjat dagen med en Pobeda!

Bärs mindre än vad den är, byter nog band senare till bund..

20210210_084904.jpg
my gosh those lugs.

Dagens icke så förvånande Ryss 😎
IMG_20210210_111912.jpg
Himla bra! Har glömt hur den såg innan! Bjucka på en före och efter?
 

TotteH

Patek
2-Faktor

MAz_666

Rolex
Helt enig! Mannen från Kivik är nog min favoritkaraktär alla kategorier...klämkäck, glad och jävligt ond på samma gång 😆


snyggt.
appropå varan-tv alla avsnitt finns ju på svt och måste säga att den håller ännu! 😂
Dom är sjukt underskattade.
Jag kommer alltid tillbaka till:
Dramaläraren ( )
Kalle Ninja ( )
Farbror överkokt blomkål och Snuskpelle (
).

Fantastiskt humor!!!
 
Topp