"0631" kan uppenbarligen inte släppa klockan med blicken. "Hon var en mycket klok och förstående mor... trots att hon var en ko."Mjölkar med bra pump i armarna ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"0631" kan uppenbarligen inte släppa klockan med blicken. "Hon var en mycket klok och förstående mor... trots att hon var en ko."Mjölkar med bra pump i armarna ändå
Bonden måste ju ha en Lada! En kompis till mig hade den vanliga sedan-modellen. Den var lite kul och hade tex ett "selektivt elsystem" på så sätt att det ofta var så att en elektrisk sak fungerade åt gången. Strålkastarna kunde slockna när man slog på blinkersen för att svänga och motorn kunde stanna när man öppnade en dörr och därmed tände innerbelysningen.Det finns bara en familjebil värd namnet
Kult och helt underbar! Hög kaross ger en illusion av att markfrigången är frikostigt tilltagen. Tyvärr hänger de traditionella diff-klumparna ner som vanligt och begränsar höjden över marken. Jämför ex med Terrängbil 11 som har portalaxlar.Det finns en till "UAZ Bukhanka"..
4 hjulsdriven och har sett likadan ut sen 1965 (ja den går att köpa ny då den fortfarande tillverkas)
Ja, man når ju inte upp till tanklocket. Faktisk jättejobbigt!Den där är nog kul ända tills man ska tanka...
Hmm, Lip T18, som var aktuell när Sovietunionen köpte in sig i Lip (typ 1935) ser ut som nedan, alltså inte samma urverk:Letade upp en annan. Kirov diamanten i. Chdr-Namoskva?
Från översättning: MTP Zh D R-NA MOSKVA
Tack, där kom ju info!Klart ball!!
Verkar kallas för "tegelsten".
1917–1945
Kirovskie "Brick" 1GChZ
... och att markägarna kommer att stå på rad och applådera!Han reflekterade hur många år han stolt gått ut i skogen och ropat "allemansrätten ger mig en gratis gran!"
Ska försöka göra mitt bästa!Gött att höra! Se nu till att döda riktigt många grisar ute i skogen.
Problem solved Russian way!!Kult och helt underbar! Hög kaross ger en illusion av att markfrigången är frikostigt tilltagen. Tyvärr hänger de traditionella diff-klumparna ner som vanligt och begränsar höjden över marken. Jämför ex med Terrängbil 11 som har portalaxlar.
Ja har försökt få till de senaste tiden och har lyckats sova lite. Sover även bra på nätterna, men motivationen när larmet ringer kl 5 de är då de mentalt känna som man ska bestiga Mount Everest
Ja sömnproblem är inget, kul led av det en period för 2 år sen, de va fruktansvärt jobbigtMina problem är helt tvärtom.. Ända sen jag var liten har jag haft problem att somna. Och skiftjobbet gör det ju inte bättre. Inatt t.ex. så somnade jag inte alls.... -förrän halv nio imorse
Visserligen så kommer jag att ha ställt om dygnet lagom till mitt första nattpass imorgon men ändå; det är inte kul!
Så alla ni som inte lider av sömnproblem; -njut och känn er lyckliga!
Ute på naturpromenad. Måste naturligtvis låta klockan posera vid havet.
Mina problem är helt tvärtom.. Ända sen jag var liten har jag haft problem att somna. Och skiftjobbet gör det ju inte bättre. Inatt t.ex. så somnade jag inte alls.... -förrän halv nio imorse
Visserligen så kommer jag att ha ställt om dygnet lagom till mitt första nattpass imorgon men ändå; det är inte kul!
Ja sömnproblem är inget, kul led av det en period för 2 år sen, de va fruktansvärt jobbigt
Stort tack för det värmande omdömet.Oj, j-vlar vilken bild!
Lägg upp den här:
(Det är en order, inte ett förslag..!)
Det stämmer bra tipsHar själv vart där ett par gånger, inget kul alls. Numera sover jag bra, jag kan rekommendera magnesium om man har att sova.
"Great Earth Super Cal-Mag" är riktigt bra, dock kan det räcka med en halv tablett på kvällen så man inte blir hängig nästa dag. Hjälper även mot nattkramp.
Fy fan, jag beklagar och känner igen mig. Har legat och snurrar mig genom nätterna sedan unga år. När första barnet kom upp i tvåårsåldern slog det om totalt och började gå att somnaMina problem är helt tvärtom.. Ända sen jag var liten har jag haft problem att somna. Och skiftjobbet gör det ju inte bättre. Inatt t.ex. så somnade jag inte alls.... -förrän halv nio imorse
Fy fan, jag beklagar och känner igen mig. Har legat och snurrar mig genom nätterna sedan unga år. När första barnet kom upp i tvåårsåldern slog det om totalt och började gå att somna
TackSkönt att det vände!
0631 är referensnr på själva kossan"0631" kan uppenbarligen inte släppa klockan med blicken. "Hon var en mycket klok och förstående mor... trots att hon var en ko."
En nolla brukar ju stå för rostfritt stål...0631 är referensnr på själva kossan
0 står för krullig päls
6 är färgen alltså brun
3 lynnesfel
1 klövarna är gjorda av plexiglas
Om klockan hör hemma i en J29 borde den väl ha tonneau boett...Hittade en gammal bild från när jag provsitter ett Saab J 29F "flygande tunnan".
Visst ser klockan längst ner i bild bekant ut?
Det har den ju! Hela planet är boett till denOm klockan hör hemma i en J29 borde den väl ha tonneau boett...
Undrar om inte det där är en Jaeger. Utseende och funktion snarlik AChS-1.Hittade en gammal bild från när jag provsitter ett Saab J 29F "flygande tunnan".
Visst ser klockan längst ner i bild bekant ut?