Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Var hittade du det?Jag hade ju ute min 053 för försäljning men fick lite ångest (och dåliga bud) så jag skaffade ett sailclothband istället.
Vad säger Kobra Kai-gubbarna, fungerar det?
Själv tycker jag att det gör det och det är ju egentligen det viktiga
Uppfattar vridringen på min ungefär lika trög som på nyare turtle eller skx. Däremot vreds den ibland ändå, kanske för att den sticker ut mer och lättare tar i saker?Får man posta en SBDC055 PADI i den här tråden?
En fundering, hur är era vridringar? Min går extremt tätt och snurras ofta av misstag.
Har aldrig upplevt detta på någon annan typ ninja, sumo SBDC061 etc...
Någon annan vet säkert bättre men killgissar på 500 kr. Borde väl inte ta mer än 15 minuter för en urmakare?Hej! Har en 051a på väg hem, är lite sugen på att modda den med 62mas visarna, vad får man räkna med för pris på det arbetet hos en urmakare om man inte vågar modda det själv?
Min SBDC053 har jag nog aldrig snurrat av misstag, men den är inte trög på något sätt för den skull.Får man posta en SBDC055 PADI i den här tråden?
En fundering, hur är era vridringar? Min går extremt tätt och snurras ofta av misstag.
Generellt är ju sumon ganska trög, iaf de jag haft. Turtle och mm200 går lättate däremot men inte i närheten som denna. Är väl inte ett problem egentligen men det är lite väl jobbigt när den självsnullar. Får kolla upp det.Uppfattar vridringen på min ungefär lika trög som på nyare turtle eller skx. Däremot vreds den ibland ändå, kanske för att den sticker ut mer och lättare tar i saker?
Kolla seiya när webbsidan öppnar igen.Någon som kan tipsa om var man kan köpa orginallänken till Sbdc051? Trött på att ha min 053 på gummi...
Tack! Skall undersökas!Kolla seiya när webbsidan öppnar igen.
Tja. Hur mycket kostar det har du betalat tull avgifter ? Jag frågade AD fick pris 4000 SEK . Mvh adrian.Beställde fr Gnomon till ett facilt pris, fem dagar senare har jag länken monterad och klar.
Tack. Ska beställa snart.Fick samma prisuppgift här hemma samt typ 3 veckors leveranstid! Pröjsade 1900:- på Gnomon samt 120:- i tullavgift. Very nice!
Får man posta en SBDC055 PADI i den här tråden?
Jag hade en SBDC053 och den låg på -5 sekunder/dag.Har fastnat för denna klocka och då särskilt padi modellen men har hittat lite oroväckande information om att det verkar vara problem med urverket på dom? Tänkte bara kolla här hur era klockor håller tiden?