…
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Da er Mechanica M1 på plass - flere bilder her:Denne nå,
![]()
men det skal bli en større tysker i løpet av året.
Vad kul!Tackar @Joakim för den här! Har legat nerpackad ett tag men nu är den på plats
En klassik från 80-talat. Kul att det finns några kvar.
![]()
Snyggt!! en sådan har jag funderat på att skaffa mååånga gånger men aldrig kommit loss till än. Har den svepande sekunder och stop2go? (har för mig att det var det jag ville ha senast men att det inte fanns då)![]()
![]()
Stop2go på plats i köket!![]()
Den har tyvärr inte svepande sekund och jag tror bara att stop2go finns i denna variant (ref MSM.25S10).Snyggt!! en sådan har jag funderat på att skaffa mååånga gånger men aldrig kommit loss till än. Har den svepande sekunder och stop2go? (har för mig att det var det jag ville ha senast men att det inte fanns då)
Samma här!![]()
![]()
Min nya väggklocka på jobbet har Lumibrite.![]()
Snyggt!![]()
![]()
Grym! Blancpains väggklockor är också schyssta men APs verkar vara på en helt annan nivå.Fortfarande BNIB. Har nog inte lagt upp här förut
![]()
Den skulle man vilja ha på väggen, men får väl nöja mig med en bratteFortfarande BNIB. Har nog inte lagt upp här förut
![]()
Den skulle man vilja ha på väggen, men får väl nöja mig med en bratte![]()
![]()
Fortfarande BNIB. Har nog inte lagt upp här förut
![]()
Fick den av en vän som var AD för Breitling tills de bytte till Stjärnurmakarna, då fick de inte ha kvar den på väggen mer.Cool. Vart fick du tag i den?
Snygg, men varför har du den så högt upp?![]()
![]()
Riktigt snygg. Den är väl belyst också?Fick den av en vän som var AD för Breitling tills de bytte till Stjärnurmakarna, då fick de inte ha kvar den på väggen mer.![]()
Det satt en skruv där.Snygg, men varför har du den så högt upp?![]()
Jo, men skulle bli bra mycket snyggare om du satte den lite lägre...
Fortfarande BNIB. Har nog inte lagt upp här förut
![]()
Vad ligger de på?Jag tyckte den verkade skitsnygg och kollade genast upp den på nätet, men det måste vara något fel va? Priset kan väl inte stämma?!![]()
Vad ligger de på?
Riktigt coolt att ha, man tjänar alltid på att känna lite folkFick den av en vän som var AD för Breitling tills de bytte till Stjärnurmakarna, då fick de inte ha kvar den på väggen mer.![]()
Fick den av en vän som var AD för Breitling tills de bytte till Stjärnurmakarna, då fick de inte ha kvar den på väggen mer.![]()