• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Idag blev det ett par nya boots. Bra att vi diskuterar säkerhet här. Många år sedan jag slutade köra utan full mundering men konstigt nog har jag aldrig haft ett par godkända boots innan som är gjorda enbart för att köra hoj.
Nu är den sista pusselbiten på plats.
IMG_2326.JPG
Väldigt snygga!!
 

Josa

Omega
2-Faktor
Idag blev det ett par nya boots. Bra att vi diskuterar säkerhet här. Många år sedan jag slutade köra utan full mundering men konstigt nog har jag aldrig haft ett par godkända boots innan som är gjorda enbart för att köra hoj.
Nu är den sista pusselbiten på plats.
IMG_2326.JPG
Väldigt schyssta. Vilket märke/modellnamn?
 

DHLE

Cartier
2-Faktor
SKIT! Tvättade av min Yamaha idag, då passade plattan jag har under stödet på att gå sönder och jag orkade inte hålla i den utan fick lägga den ner. Sista 10-15 cm höll jag den inte alls. Synliga skador blev repor på ena motorkåpan, bör ja lämna in den på kontroll tror ni
 

corbendallasx

Friends of KS
SKIT! Tvättade av min Yamaha idag, då passade plattan jag har under stödet på att gå sönder och jag orkade inte hålla i den utan fick lägga den ner. Sista 10-15 cm höll jag den inte alls. Synliga skador blev repor på ena motorkåpan, bör ja lämna in den på kontroll tror ni
Kolla om det läcker. Det där lilla bör den tåla utan trubbel.
 

Urkul

Cartier
Mäktig maskin. För jäkla ball. Är den lika rolig att köra som den är frän?
Jag provkörde den förra året och föll direkt, men hade då en 4 mån gammal KTM 1290 SA, så då var det inte aktuellt att byta.
Men plötsligt händer det :)
Den är så jäkla rolig att köra, ett stort smile från öra till öra hela tiden :D
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jag provkörde den förra året och föll direkt, men hade då en 4 mån gammal KTM 1290 SA, så då var det inte aktuellt att byta.
Men plötsligt händer det :)
Den är så jäkla rolig att köra, ett stort smile från öra till öra hela tiden :D
Men nu är KTM:en slut, så det var läge att byta in den alltså. :D
Sjukt ball hoj hur som helst! Grattis till den!
 

Urkul

Cartier
Men nu är KTM:en slut, så det var läge att byta in den alltså. :D
Sjukt ball hoj hur som helst! Grattis till den!
Hahaha, nja, riktigt så var det ju inte :D
KTM'en är en underbar hoj med "all inclusive", men man sitter i en "skyddad" miljö och känner inte vinden, har man tidigare bara kört naket så saknar man de fläktande vindarna....
Och så gjorde jag ju misstaget att prova XDiaveln..... :cool:
 
Topp