Grön Heritage med typ 20" aphäng?
Japp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grön Heritage med typ 20" aphäng?
Aa det är en klubb broder till mig
Aa det är en klubb broder till mig
Den hojen är fet! Han håller på och bygger en långgaffel nu, 26" över. Kommer bli brutal!
Han kanske gillar digJag gillade stuket han har,tror han åkte förbi mig tre gånger.
Han kanske gillar dig
Vem gillar inte dig lixom?Måste han gjort IOM att han gjorde det inom 10 minuter..
Vem gillar inte dig lixom?
Kom och visa upp!
Inte i dag. Ska till MC-varuhuset i morgon efter jobbet. Kan komma förbi om du är hemma vid 17-tiden.
Det bör jag vara, vad skall du göra på MC-varuhuset?
Vet du om att jag bor ca 8 min promenad därifrån?! Dvs ca 1 min på hojjen...just saying.Inte i dag. Ska till MC-varuhuset i morgon efter jobbet. Kan komma förbi om du är hemma vid 17-tiden.
Vet du om att jag bor ca 8 min promenad därifrån?! Dvs ca 1 min på hojjen...just saying.
Solna. Andra sidan bron.Vilken stadsdel?
Solna. Andra sidan bron.
Du kommer se/höra mig många gånger i sommar, åker ju förbi dig i princip varje gång jag ska in/ut ur stan
Du kommer se/höra mig många gånger i sommar, åker ju förbi dig i princip varje gång jag ska in/ut ur stan
Men vi skall även ut och åka tillsammans dags snart att ses över en kaffe med JoberMan och prata mer/planera en ev helgresa och sedan presentera förslag för typ Fryken och easy riderDå får du stanna till någon dag
Men vi skall även ut och åka tillsammans dags snart att ses över en kaffe med JoberMan och prata mer/planera en ev helgresa och sedan presentera förslag för typ Fryken och easy rider
Vet du om att jag bor ca 8 min promenad därifrån?! Dvs ca 1 min på hojjen...just saying.
Jaså! Kanske hinner förbi dig också då. Hemma samma tid? Har lite brådis till Tele2 sen bara.
Jaså! Kanske hinner förbi dig också då. Hemma samma tid? Har lite brådis till Tele2 sen bara.
Snubben bor på Söööööööder.... Han är grön vit.Hoppas det är DIF som är ditt lag!
Kör som folkTillbaka till livet som hojpendlare...