GS150? Hade en sån för några år sen, härlig maskin. Gillar känslan av att lukta tvåtakt när man varit ute o kört en sväng. Skulle vara kul att ha en gammal vespa igen.Nyrenoverad motor men bibehållen patina, köpt av min far för 40+ år sedan.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GS150? Hade en sån för några år sen, härlig maskin. Gillar känslan av att lukta tvåtakt när man varit ute o kört en sväng. Skulle vara kul att ha en gammal vespa igen.Nyrenoverad motor men bibehållen patina, köpt av min far för 40+ år sedan.
![]()
Exakt GS 150 från 1961, otrolig kvalite på dessa, gillar tvåtakt enkla grejor har en yamaha dt 250 tvåtakt från 1979 bara går och går.GS150? Hade en sån för några år sen, härlig maskin. Gillar känslan av att lukta tvåtakt när man varit ute o kört en sväng. Skulle vara kul att ha en gammal vespa igen.
SuckNyrenoverad motor men bibehållen patina, köpt av min far för 40+ år sedan.
![]()
Tror inte jag har någon enskild bild på alla , här är några.Suck
Har du postat bilder på alla dina hojar någon gång?
Verkar finnas mycket skoj i det garaget.
Posta dem gärna en och en, och gärna med lite historia bakom osv.Tror inte jag har någon enskild bild på alla , här är några.![]()
När man ser din DT250 kommer 16års-minnena tillbaks. DT125MX - 81 blev steget in i MC-beroendet.. Har hunnit avverkas ett gäng sen dess och lett fram till gänget man har idagTror inte jag har någon enskild bild på alla , här är några.![]()
GrattisFått bra pris på en Fat Bob.
![]()
Jag köpte en X grip eller X mount kopia på eBay för nån hundring, tycker den funkar hur bra som helst. Inbyggd USB-kontakt också så det är lätt att ladda.Nån som har tips på bra mobiltelefonhållare? Har en Iphone 11 pro max. Hade till Iphone x förut som var helt ok, men det märket finns inte kvar längre...
Det är ju väldigt mycket personlig preferens så klart. Jag har bara provkört en Vulcan en kortare sväng men jag gillade den skarpt. XSRen har jag inte provat. Däremot provsatt jag MT07 och jag upplevde den väldigt liten och oerhört plastig, men det är ju också personlig preferens så klart.Ser att man kan få en Yamaha XSR700 för i princip lika mycket som en Vulcan S
https://www.blocket.se/annons/blekinge/yamaha_xsr_700_kampanj/75792811
Den går också enkelt att strypa till A2 och sedan två år senare ta bort strypningen.
Vad säger ni, skulle ni valt Vulcan S eller XSR700? Jag gillar både crusinglooken som Vulcan S har och XSR700:s stil, vad kallar man den, scrambler? Så om ni bortser från hur de ser ut, vilken är bäst?
Se ovanNågon som har koll på kawasaki w800, luftkyld stenåldershoj?
En tjejkompis ska köpa hoj och vi har tittat på den, xsr700 och vulcan. Personligen tycker jag xsr700 hade varit perfekt.
Nä, jag har inte köpt den än. Blir nog kanske inget heller. Även om priset är rätt så är det mucho dineros.Grattis
Skulle rekommendera en beggad triumph bonneville, de är prisvärda och balla, supernöjd med min.Nä, jag har inte köpt den än. Blir nog kanske inget heller. Även om priset är rätt så är det mucho dineros.
Absolut! Jag har haft en 01:a som jag pysslade mycket med.Skulle rekommendera en beggad triumph bonneville, de är prisvärda och balla, supernöjd med min.
Gilla den nedersta med matchande klockaNär vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()
Övre var ballare imho.När vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()
Övre var ballare imho.
Samma härAgreed!
Övre helt klartNär vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()
Den övre lätt!När vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()
Det är Halvarsson ”Eagle” respektive ”Seventy”. Finns på ”lite olika ställen”, både på interwebz och i butik.Den övre lätt!
Vart köper man dessa? Är eventuellt på jakt efter något liknande?
Övre, men jag är tråkig och hade valt helt utan färg.När vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()
Bl.a Handelsboden har stort utbud av Halvarssons.Den övre lätt!
Vart köper man dessa? Är eventuellt på jakt efter något liknande?
Övre helt klartNär vi ändå snackar, vilken jacka är snyggast?
![]()
![]()