• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Härligt!! Vilken utmaning att bara komma upp på trajjan med den väskan, iaf för mig som är stel :p

1200gsa skulle man ha, någon dag. Tror dom är sjukt najs att toura med!
Bmws GSar är ju inte direkt dåliga på nåt, förutom att dom är tjoghojar.. ;) Dom finns ju överallt...
Jag hoppade några länder söderut istället :D
IMG_20200627_201828.jpg

Härligt!! Vilken utmaning att bara komma upp på trajjan med den väskan, iaf för mig som är stel :p

1200gsa skulle man ha, någon dag. Tror dom är sjukt najs att toura med!

Det gick bra på förmiddagen men på eftermiddagarna fick jag ta sats och försöka komma över med en ninjaspark. Ett under att jag inte välte hojen :D

1200 GSA är fantastiska. Otroligt drag, quickshifter, blipper och all tänkbar utrustning. Var inne på att byta till äventyrshoj men efter att ha provkört ett helt gäng så insåg jag att jag har svårt att lämna den snabba styrningen i ingången av kurvan och betydligt vassare bromsar. Det får bli när jag har råd med två hojar helt enkelt :)

Nästan för varmt i dag. Nästan så man avundas idioterna som åkte med linne och jeansshorts... :D

20200808_163138.jpg

Håller med! Är väldigt noga med att åka med bra utrustning, men flyttade hojen 1 mil och körde då i shorts, t-shirt och hjälm. Satan så skönt det är dom här varma dagarna, kändes som att man var 15 igen och körde moppe. :D
Kan på ett sätt förstå dom som åker så, men jag väljer svett och rätt utrustning istället.

Fick till kanon åkning idag, uppskattningsvis 30 mil. Nu på eftermiddagen när solen börjar stå lågt över åkrarna genom kurviga vägar, då är mc-åkningen som allra bäst.

20200808_132816.jpg

20200808_172330-01.jpeg

Har knappt åkt något än eftersom mitt förb***** framdäck aldrig kommer loss ur Schenkers grepp! Får återkomma med recension, hittils har jag bara åkt några mil.
Där åkte jag också dit. Mitt däck går tillbaka till avsändaren, för de krävde 60€ för att ändra till att jag kan hämta på terminalen. Vilket skitföretag.

Alltså, måste missat, var köpte du däcket? Aldrig hört om sånt strul o då har jag beställt en hel del däck. Inget av fraktbolagen, inte ens PN, brukar strula så... :(
Postnord skötte sig fint framdäck uthämtat, schenker däremot är ganska krångliga:banghead:. Livsmedelslagen som ställer till det enligt kundtjänst, däck och matvaror hos ombud är inte ok. Borde vara ganska enkelt att ändra till hämtas på terminal istället, men nej det gick inte.
D64659F7-8433-4C59-8207-6E732D48BBCE.jpeg

Senast ändrad:
Den låter för bra. :)

Ska kika på db killer men det kvittar, kommer låta oavsett mtp decat. :sorry:

IMG_20200725_181531.jpg
Cross planen låter iofs grymt gott. Rakfyra med V4-sound. Men om Farbror blå plockat dig två ggr på så kort tid hade jag nog satsat på dubbla DB-killers. Både en längst bak och en nere i skarven. Kan bli lite mickel, men å andra sida så kostar ju ombesiktning en del varje gång;) Tror du kommer få ett skönare ljud utan hysterivrål då med som borde lugna ner dom blå

Tillbaka
Topp