Haft en grym dag. Stridsvagnen var orsaken till dagens tur, riktigt frän och vilka vägar runt omkring.Du ser ut att ha haft en riktigt härlig dag Här nere stöter man aldrig på övergivna stridsvagnar när man är ute i skogen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft en grym dag. Stridsvagnen var orsaken till dagens tur, riktigt frän och vilka vägar runt omkring.Du ser ut att ha haft en riktigt härlig dag Här nere stöter man aldrig på övergivna stridsvagnar när man är ute i skogen...
Jag köpte precis en 300hpe "supertech" och gjorde 100mila servicen i måndags. Riktigt kul liten sak Precis som på din har jag monterat flugsmälla och pakethållare. Jag kör 90% i stan så trodde jag skulle klara mig utan rutan, men den gör verkligen skillnad. Jag var medveten om att den inte har jätte stort utrymme under sadeln, men att det var så pass litet, och att det blir riktigt varmt var jag inte riktigt beredd på. Lastkroken och pakethållaren används redan flitigt vid shoppingturer
Blev en -16 70-årsjubileumsversion, med läderväska bak. Kanonfin, roligt! 155 hk mindre än KTMn...
Bara kört hem den i regn i fredags, men tänkte åka ut en sväng efter F1!
Andrahoj eller Ducce-ersättare?170hk mindre än ducatin men kul hoj ändå.
Andrahoj eller Ducce-ersättare?
I know the feeling... Min nuvarande V4, den i avataren, har vart med mig sen -04 Bättre att köpa fler än att säljaAndrahoj, ska ut som handledare så V4:an får vila..
Det får bli ordentlig kris om Ducatin ska lämna mig, jag är ganska dålig på att göra mig av med grejer.
Kasst! Jag hann precis hem När åska hagel och regn kom.20mil idag, sista 3km kom regnet...
Jag får skylla mig själv, skulle tagit andra brallorKasst! Jag hann precis hem När åska hagel och regn kom.
Det är ju nästan så att hunden ser ut att undra varför inte husse kan hålla tätt20mil idag, sista 3km kom regnet...
Skyll på regnet du..20mil idag, sista 3km kom regnet...
Den är inte vacker... Men den har iaf fått nya däck nyss
Kul, grattis x2!Sådärja. Uppgraderade körkortet till A-behörighet i förrgår, köpte Speed Triple idag och ska köra trackday imorn! Ingen tid att förlora så här i slutet av säsongen.
Tack så mycket!Kul, grattis x2!
Grattis Där har du en hoj med riktigt trevlig motor och mummaljudSådärja. Uppgraderade körkortet till A-behörighet i förrgår, köpte Speed Triple idag och ska köra trackday imorn! Ingen tid att förlora så här i slutet av säsongen.
Tack tack! Ja den verkar riktigt trevlig i motorn...och så gött den låter!Grattis Där har du en hoj med riktigt trevlig motor och mummaljud
Kör snyggt imorrn
Alltså.. Är den röd eller orange? Ljuset kan ju spela ett sprattTack tack! Ja den verkar riktigt trevlig i motorn...och så gött den låter!
Absolut
Min färg är inte lika tuff - den är röd! De hade roliga färger Triumph. De limegröna och de rosa är rätt coola också. Bossig polare!Alltså.. Är den röd eller orange? Ljuset kan ju spela ett spratt
Jag hade en Sprint RS som jag aldrig fick köra själv utan en polare vägrade lämna tillbaks den efter den stått i hans garage över vintern
Den var läckert "Lucifer orange" och görs inte rättvisa på bild
Och jag kom osökt att tänka på en av mina gamla DR800 när jag såg den blå kepsenTänker på keps varje gång jag ser en hög/lång framskärm