Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör formgjutna och det är kanon. Bara sök upp en hörselklinik nära dig som gör och där kan man också välja filter i dom. Kostade runt 2500:- vill jag minnas men de sitter mkt bättre än standard.Vad rekommenderar ni då
Hjälmen trycker hårt vid öronen, så att det blir bekvämt. På min hjälm kan jag till exempel inte ha på mig air pods.
Se där ja..Då blev det en till hoj i garaget... fullkittad av Touratech.
Ingen topbox, annars rubbet. Riktig gubbhoj. Ska jag vara frän får jag ta nån av duccarna.Se där ja..
Grattis till en äkta tjoghoj
Fast det finns ju iofs anledning till att den blivit mer än en dussinhoj
En riktigt kompetent allroundmaskin. Fullväskad också då förstås?
Gör som Tom Cruise gjorde i Mission impossible.. På med grovnabbat o buss på höstenTvättad och redo inför vintern - ses på andra sidan...
Tvättad och redo inför vintern - ses på andra sidan...
Tack, den är rätt fin får man säga!Ser fin ut!
Men, bodde du inte i Skåne? Kört åtminstone ett par rundor varje månad de sista 2 åren. Så skönt att ha möjligheten!
Nu har jag ingen sporthoj längre, bara en Vespa GTS, men den kommer att användas flitigt hela "vintern".
Ställer du av eller har du helårsförsäkring?Tack, den är rätt fin får man säga!
Jo det gör jag. Jag är kanske lite för bekväm av mig men när det börjar krypa under 13 grader så kör jag inte så mycket, och idag var det ju så fint väder och den kommande tiden ser både regnig och kall ut så jag bestämde mig för att göra den i ordning inför vintern redan nu. Men visst lär jag missa några fina oktoberdagar...
Kul, hoppas vintern blir mild så att det inte blir alltför jäkligt
Ställer avStäller du av eller har du helårsförsäkring?
Kan ju iofs bara ställa på igen om jag vill ut, men med tanke på vädret så vettefasen om det blir av..Ahhh. Då ska ju hojen stå Har helår på alla mina så än ska det nog hinnas med några mil till
Men inte om vädret är som det är här precis nu... Det vräker ner ute...
MT10an har väl i stort samma crossplanespis som R1 så den bör låta mumma utan burk.Raka rör - låter precis lagom. Så får det bli!
Ny leksak? Riktigt trevlig maskinahhhh...ÄNTLIGEN kan jag posta här . Tyvärr börjar det bli dags att runda av säsongen dock :/
Ny leksak? Riktigt trevlig maskin
Riktigt ball! Hur länge har du haft den?Säsongen lider mot sitt slut, man får passa på att ta en sväng när solen lyser, snart blir det vinterdvala, eller kanske dubbdäck
Jag provkörde en liknande på en liten semestertripp till Gbg i somras, sen var det körtRiktigt ball! Hur länge har du haft den?
Riktigt häftig modell, hur är den att köra? Vad körde du innan som preferens?Jag provkörde en liknande på en liten semestertripp till Gbg i somras, sen var det kört
Köpte den i augusti.
Den där är riktigt mumsig Motorn är något i hästväg!!Säsongen lider mot sitt slut, man får passa på att ta en sväng när solen lyser, snart blir det vinterdvala, eller kanske dubbdäck
Den där är riktigt mumsig Motorn är något i hästväg!!
Lokala handlaren sålde mer eller mindre slut på sin tilldelning när dom kom