Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där gjorde du rätt val må jag säga FCn ser betydligt trevligare ut med sina options jämfört med GTn.Ja de försvann fort som tusan, efter att jag provkört en GT tog det ca: två veckor innan jag bestämt mig, på de 2 veckorna såldes det slut på de flesta ställen.
Då fick det bli den här lit mer ovanliga "Factory Custom" varianten
Tvättad och redo inför vintern - ses på andra sidan...
Grym!nytvättad, en sista tur för iår..
Kolfiber är alltid trevligt.Ställde min i garaget förra veckan... då spårar det iväg med spontana ”uppgraderingar” här är häl skydd i kolfiber
Tack så mycket! Jaså? Lite förvånande. Att de ska ligga ganska jämnt i pris trodde jag nog iafSjukt fin och om jag inte mins fel så har denna modell/år börjat öka i värde
Ah det kommer! - problemet? Jo, då måste jag byta kedjeskyddet med!!! Ahhh det tar aldrig slutKolfiber är alltid trevligt.
Skärmen på svingen nästa då??
Så nu är vi nöjda... iaf ett litet tag tillKolfiber är alltid trevligt.
Skärmen på svingen nästa då??
KolfiberharmoniSå nu är vi nöjda... iaf ett litet tag till
Nej det har du rätt i! - vänligen uppmärksamma även bromsvätska behållaren.Kolfiberharmoni
Vad har du för broms/kopplingsgrepp? CNC-fräst anodiserad alu är inte fel
Snyggt! Har den typen av grepp på samtliga mina leksaker. Fast färgmatchadeNej det har du rätt i! - vänligen uppmärksamma även bromsvätska behållaren.
GGN live på SVT i totalt 4,5 timmar idag!! Önskar att man kunde vart på plats igen istället..
9.30-11.00 och 13.00-16.00 för elitgängetHar jag missat! Tack för tipset!
Tjusig bromsvätskebehållare, var köpte du den?Nej det har du rätt i! - vänligen uppmärksamma även bromsvätska behållaren.
Bytte både bak och fram från de plastiga till dessa. Du hittar dem på Triumphworld.deTjusig bromsvätskebehållare, var köpte du den?
Det är inte vibrationer riktigt utan en ”skrapig” känsla. Som att bromsbeläggen är stenhårda. Ska försöka lyfta framhjulet men det är ju inte skitlätt själv.Krokiga skivor, hjullager?
Om du lyfter upp framdäcket o snurrar på hjulet samtidigt som du bromsar försiktigt, ligger bromsen på hela vägen runt eller tar den på vissa ställen bara?
Inte helt sällan dom säljs för 299 vill jag minnas Men dom funkar bra iaf. Har ett gäng av dom..@alfgren
Inte helt sällan dom säljs för 299 vill jag minnas Men dom funkar bra iaf. Har ett gäng av dom..
Håller med. Har ett par av dom oxå För/nackdelen med att ha en skock hojarHar som bilden visar ovan, depåstöd från Biltema. Har gjort jobbet i 10år utan problem.
Mt09 - grym hojTvättade av hojen och pluggade i underhållsladdaren i eftermiddags. Antar att säsongen är över nu, nära 400 mil är jag nöjd med nu när det finns småbarn hemma.
I vinter blir det service, lite kosmetika från bukten och en större rengöring av kedja och runt drivpaketet. Längtar redan till vår.
Den stora Bagger-frossan svepte över mig för någon månad sedan och jag lade ut min Street bob på Blocket.
Testade hojen nedan uppe i Järvsö. 131 kubiktum och öhlinare både bak och fram. Den gick bra och var riktigt skoj.
När jag kom tillbaka från provturen var man ju ännu lite mer biten.
Min hoj skulle ju säljas för att finansiera Bagger-köpet. Några intressenter fanns det och en av dem ville att jag skulle starta upp den och skicka över en film.
Sagt och gjort! Jag rullade ut moppen och fick för första gången se den i dagsljus efter att jag monterat det nya styret.
- Hmm.... Ser ju ganska bra ut. Jag tar en liten tur för att känna hur öhlinarna fram känns.
Efter den lilla iskalla turen var jag nyförälskad och har nu tagit bort annonsen.
Det blir minst ett år till med Street bob!