Modigt att köra hem nu! ;-)Tillbaka från service.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modigt att köra hem nu! ;-)Tillbaka från service.
Den är grym.!Tillbaka från service.
Kändes mig inte jättemodig direktModigt att köra hem nu! ;-)
Den nya SP är nog snäppet grymmare tyvärrDen är grym.!
Finns ingen hjälp att få annat än att starta upp sin helvetesmaskin. Jag sålde båda mina hojar när vi flyttade till lägenhet i början på Augusti då jag inte visste hur parkeringssituationen skulle se ut. Abstinensen är påtaglig.bara mitten av dec...stygg abstinens....skicka hjälp...
bara mitten av dec...stygg abstinens....skicka hjälp...
Skaffa en skrutt som går att åka med på vintern då!Finns ingen hjälp att få annat än att starta upp sin helvetesmaskin. Jag sålde båda mina hojar när vi flyttade till lägenhet i början på Augusti då jag inte visste hur parkeringssituationen skulle se ut. Abstinensen är påtaglig.
Om det där hade varit den sorts vinter man fick i Stockholm så absolut! Hade kunnat tänka mig en DR650 igen. Tyvärr är det ju inte så det ser ut här...Skaffa en skrutt som går att åka med på vintern då!
En som inte är så stöldbegärlig.
Oh a fellow Ducatista!Kändes mig inte jättemodig direkt
Hade det varit torrt väglag hade jag kört den för egen maskin
Osäker på om jag får kallas ducatista, med 4cylindrar, våtkoppling och utan rörram.Oh a fellow Ducatista!
Trevlig hoj!
Så kan man ju också ta tag i denInte haft så mycket tid att lägga på hojen under hösten, men bestämde mig för att ta tag i elen nu
Det där med att mäta...
Tryck hårdare??Det där med att mäta...
Julen går fullt ut 1:a april, eller någon fyllis som lyckats övertyga ledningen om att försöka ta marknadsandelar?
Jag kan inte mycket om MC men Harley Davidson och terräng går inte ihop för migJulen går fullt ut 1:a april, eller någon fyllis som lyckats övertyga ledningen om att försöka ta marknadsandelar?
Såg den också. Vad jag förstår går HD oerhört dåligt för tillfället så det kanske inte är fel ändå? Tänk Porsche Cayenne som i princip räddade märket.Julen går fullt ut 1:a april, eller någon fyllis som lyckats övertyga ledningen om att försöka ta marknadsandelar?
Undrar bara vem som vill ha en svintung offroad, helt värdelöst om man inte ska köra på en spikrak grusväg i 30 mil.Såg den också. Vad jag förstår går HD oerhört dåligt för tillfället så det kanske inte är fel ändå? Tänk Porsche Cayenne som i princip räddade märket.
Hur tung är den?Undrar bara vem som vill ha en svintung offroad, helt värdelöst om man inte ska köra på en spikrak grusväg i 30 mil.
Dom är duktiga på att inte nämna det nånstans.... Bara att den har en 1250cc motor på 145 horses. Gör jänkarna den mycket tyngre än GSen skjuter dom ju sig själva i foten direkt..Hur tung är den?
Den kommer nog inte köras särskilt mycket offroadUndrar bara vem som vill ha en svintung offroad, helt värdelöst om man inte ska köra på en spikrak grusväg i 30 mil.
Jag kan inte mycket om MC men Harley Davidson och terräng går inte ihop för mig
Det där är nåt helt annat, så ska det se ut.Som gammal cross och tvåtakts-nörd är ju iof den här jäkligt cool:
Harley-Davidson Once Made a Dirt Bike, This Is It
For more than a century now, the motorcycle industry has been dominated by Harley-Davidson: if not in terms of sales or market success, at least in terms of notoriety the American bike builder is unparalleled.www.autoevolution.com