• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Hade jag köpt Lowrider S hade jag kört på ett 2-1 avgas antingen ifrån TBR eller Bassani

Jag har V&H short shots på min SB, tycker dock inte det passar så bra utseende-mässigt på en Lowrider (smaksak såklart) sen kan jag ibland tycka dem är liiite på gränsen till för högljudda om man kör lite längre sträckor.

Håller även med om att servicepriserna på HD aukt. verkstad är orimliga...
ja jag tycker vanliga standard blås looken inte riktigt passar

ser lite gubbigt ut på en LRS
men det är mina 5 cent

tbr verkar vara jävligt poppis på lowriderS känns de som

Järvsö ska ha 29500:- för Jekyll&Hyde. Skulle hellre köpa kam och en massa lull-lull för de pengarna.
är järvsö bra att ha å göra med?

funderar på att maila runt lmoch se vad alla ska ha för det jag vill ha

dom flests verkar ju vilja sälja å frakta över hela sverige utan några större problem

probike i malmö har inte en svart 2020 lowrider s iheller

lär ta beslut efter presentationen den 19 om man ska köra på en 21a eller försöka hitta nån med en 20 hemma i lager

dom flests verkar ju vilja sälja å frakta över hela sverige utan några större problem

lär ta beslut efter presentationen den 19 om man ska köra på en 21a eller försöka hitta nån med en 20 hemma i lager
Köp Bikemans demohoj! bra pris på den med tanke på där är luft&buller samt mappad..
HBG är inte så långt för dig ju :)

Köp Bikemans demohoj! bra pris på den med tanke på där är luft&buller samt mappad..
HBG är inte så långt för dig ju :)

alltod varit tveksam till att köpa demohojar/bilar

vet ju själv hur man behandlar en demobil när man är ute å provkör.... :rolleyes: :angel:

såg nyss att matt laidlaw som äger LA's störtsta å äldsta hd-butik hade fått in nya 2021 hojar!

Screenshot_20210106-150509_Instagram.jpg

alltod varit tveksam till att köpa demohojar/bilar

vet ju själv hur man behandlar en demobil när man är ute å provkör.... :rolleyes: :angel:
Jag är nog snarare tvärtom, man vågar ju inte köra så med med andras grejer som man gör med sitt eget..

Beroende på vem som ägt en hoj eller bil innan så är ju frågan om inte en demo är bättre än att köpa något begagnat som någon kört skiten ur och inte underhållt.
Tror denna är servad och genomgången efter alla konstens regler.

Men visst, köper man nytt så är det ju skillnad! då vet man att det är "orört" sedan tidigare :D

Järvsö är bra. Se till att prata med ägaren så är det inga problem. Vissa medarbetare är mindre bra.
Är väl klokt att provköra innan.

Nya 21:ans Lowrider S såg ju bra ut!

Första vintern där jag har kortet och hojen står i garaget, hur klarar ni abstinensen?!
Man vill ju bara ut o glida...

Har lagt x antal timmar på YouTube nu under ledigheten...🙄

Det är väl ungefär så man hanterar den? :D

För övrigt, jag kör en Street Triple R -13. Innan dess en KTM 690 Duke R. Har mest blivit rastlös och sugen på att byta för variationen. Yamaha T7 skulle vara lite kul och ut och härja lite i naturen men inte sugen på mellanskillnaden mot en ny. KTM 890 Duke R hade varit fantastiskt men lite samma där och med tillägget att jag antagligen pendlat lite för fort. Är man duk i huvudet om man byter tillbaka till en 690 Duke R fast en nyare än min gamla -12a? Anledningen till att den försvann var stöld och att äga KTM i centrala GBG var omöjligt. Nu har jag helt andra förvaringsmöjligheter än inhyrt garage...

Någon expert på besiktningar?

funderar att ta bort passagerare peggarna för att få en lite ” renare look”
Kommer den gå igenom besiktningen, med tanke på att den är registrerad för två.

Någon expert på besiktningar?

funderar att ta bort passagerare peggarna för att få en lite ” renare look”
Kommer den gå igenom besiktningen, med tanke på att den är registrerad för två.
Ja, den är reggad för två så man får åka två men man måste inte, därav behöver inte de peggarna finnas. Du kan även lugnt skjutsa någon på den utan att ha monterat tbx de peggarna efter din besiktning

Jag har inte åkt ett smack vinter i år, törs helt enkelt inte. Hur det än är så finns det ju alltid en liten risk för vurp och typ benbrott, och jag är markant o-sugen på att åka in på akuten nu.

Fast det räcker att flytta till Småland om man nu inte vill ha snö... 😉
För här lyser den oxå med sin frånvaro...

men då måste man ju gå med i nån frikyrka för att få uppehållstillstånd...

i skåne räcker det med att du gillar fläsk å dricker möe med brännvinn

iallafall enligt skånepartiet :hilarious:
Oavsett vilket så måstan ju gå ett år i S(Sydländska För Icke-sydlänningar) innan man kan ens beställa en öl på lokal.
Jobbigt.
Bättre att vänta lite med vinteråkat bara.

Tillbaka
Topp