• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Helt plötsligt blev jag sugen på att köra V4n igen :D
IMG_20190504_231443.jpg

Edit: Den där blåingen har vart med mig sen midsommar -04. En riktigt trotjänare och grimm burnoutmaskin:hungry:

Senast ändrad:
@Moorflax
beställde du en sissybar från edward?
såg på insta att du följer honom nu :angel:

jag tänkte beställa en nu i veckan!!

har äntligen hittat rätt avgassystem efter mycket fram å tillbaka med bikeman i hbg

dom hittade inte rätt system för jag ville ha ett rostfritt bassani road rage med värmesköld och dom kunde bara skaffa systemet utan värmesköldarna.

slutade med att jag fick ringa runt till andra hd-återförsäljare och fick slutligen rätt nr för delen hos deras generalagent.

Senast ändrad:
@Moorflax

har äntligen hittat rätt avgassystem efter mycket fram å tillbaka med bikeman i hbg

dom hittade inte rätt system för jag ville ha ett rostfritt bassani road rage med värmesköld och dom kunde bara skaffa systemet utan värmesköldarna.

slutade med att jag fick ringa runt till andra hd-återförsäljare och fick slutligen rätt nr för delen hos deras generalagent.
Ser riktigt trevligt ut!
Jag är också kund hos Bikeman i Hbg, gjorde bl.a. min service där. MEN tycker deras kundservice är under kritik? Bad om ett par grejer under service som de "glömde bort" och sen har jag mejlat ett par omgångar om andra saker men inte fått något svar eller respons.

@Moorflax

Nej jag gjorde faktiskt inte det. Tror nästan jag hoppar sissy denna säsong. Ska bli skoj att se din hoj!

Nej jag gjorde faktiskt inte det. Tror nästan jag hoppar sissy denna säsong. Ska bli skoj att se din hoj!
det börjar kännas dyrt nu när man ser vad allt man valt till kostar haha

ska höja baken lite med och det ger lite bättre lutning på hojen
ska köra en bakre dämpare från heritage/fatbob modellen som är längre och ska även ge bättre dämpning.

sen har jag beställt en lutande reghållare

och en saddlemen sadel till!
tänkte pröva en av deras "pro" sadlar som ska vara nåt sammarbete med san diego customs
diamant stygn på sadeln men med myclet greppigt material så röven stannar där den ska :hilarious:
img_20180523_163341_dd09af95b3c1beeed808e160c5e2f39c20dc4193.jpg

ni som har nyare M8 Hd's
har ni reggat era för två direkt??

Sluta trycka ner dig själv kompis, jag säger att jag inte gillar det stuket, det betyder inte per automatik att du har dålig smak bara för att du gillar det stuket!
gillar verkligen clubstyle stuket!

man har sett så många mesiga racinghojar som gör wheelies och här har man riktigt pimpade "gubbhojar" som gör burnouts å galna grejer

rätt fräckt att det blivit så poppis bland x-games killar och skatare att skaffa hd's å pimpa ut dom rejält

Var precis på probike med en god vän som skulle surra street bob. Man fick lite rabatt om man köpte två tydligen. Sagt och gjort. Kommer i maj!
Svårt med färgerna tycker jag men de får tydligen bara in den ”svarta” så det behövde man inte fundera på.

Var precis på probike med en god vän som skulle surra street bob. Man fick lite rabatt om man köpte två tydligen. Sagt och gjort. Kommer i maj!
Svårt med färgerna tycker jag men de får tydligen bara in den ”svarta” så det behövde man inte fundera på.
så du fick inget tjurande över att dom inte fick in så många hojar som dom brukar sälja?

hette ju först att dom bara fick in en viss tilldelad kvot av hojar

sen hette det att man kunde byta vissa i kvoten mot andra

sen tröttna jag på att vänta in probikes svar och pratade med en annan handlare som direkt sa att det går att beställa exakt vad man vill ha

men hur som så grattis till köpet!!

jag väntar själv på en low rider s

jävla jobbig väntan

vad ska du ha för tilbehör nu då?

är det fortfarande samma sadel på streetboben bara att man lagt till dyna för passageraren?
den sadeln glider man bakåt på rent för mycket när det gasas på tycker jag

avgassystem??
tycker 2-1 är riktigt coola!

Pratade med en snubbe på probike i stockholm som sade sig vara en mästare på HD
han sa att folk knappt köper avgassystem till sina nya
"för dom hörs så pass bra med det vanliga systemet på" :hilarious:

Grymt kul, grattis! Alla vet att det bara finns Vivid black ändå;)

så du fick inget tjurande över att dom inte fick in så många hojar som dom brukar sälja?

hette ju först att dom bara fick in en viss tilldelad kvot av hojar

sen hette det att man kunde byta vissa i kvoten mot andra

sen tröttna jag på att vänta in probikes svar och pratade med en annan handlare som direkt sa att det går att beställa exakt vad man vill ha

men hur som så grattis till köpet!!

jag väntar själv på en low rider s

jävla jobbig väntan
Nä det var rätt straight forward. Deras tilldelning är fem hojar och de hade sålt en. Om det stämmer är ju såklart svårt att veta men fick ändå bra intryck. Har köpt ny hoj (Low rider s gen1) av dem tidigare så det känns ändå helt ok.
vad ska du ha för tilbehör nu då?

är det fortfarande samma sadel på streetboben bara att man lagt till dyna för passageraren?
den sadeln glider man bakåt på rent för mycket när det gasas på tycker jag

avgassystem??
tycker 2-1 är riktigt coola!

Pratade med en snubbe på probike i stockholm som sade sig vara en mästare på HD
han sa att folk knappt köper avgassystem till sina nya
"för dom hörs så pass bra med det vanliga systemet på" :hilarious:
Köpte med slipon. Blev helt spontant och förlitar mig helt på säljaren. Kanske får ångra det men orkar heller inte riktigt engagera mig. Blir en bra hoj med förhoppningsvis bra ljud och det kommer kanske bli ett par hundra trevliga mil i år.

@gruby tycker vi satsar på en Gävle repris i år!

Nä det var rätt straight forward. Deras tilldelning är fem hojar och de hade sålt en. Om det stämmer är ju såklart svårt att veta men fick ändå bra intryck. Har köpt ny hoj (Low rider s gen1) av dem tidigare så det känns ändå helt ok.

Köpte med slipon. Blev helt spontant och förlitar mig helt på säljaren. Kanske får ångra det men orkar heller inte riktigt engagera mig. Blir en bra hoj med förhoppningsvis bra ljud och det kommer kanske bli ett par hundra trevliga mil i år.

Å solar på en veranda tillhörande någons stuga å lämnar kalingarna i flaggstången? 🤣🤣🤣

Slipon tar bort katterna så det blir helt okej

Igår var det stor online-lansering av nya Harley Davidson pan American.
Att Harley släpper en offroad är inte helt vanligt förekommande och dessutom med en nyutvecklad vattenkyld motor.
Tveksam till ljudet men jag gillar nog stuket, tror jag.

harley-pan-america-adventure-motorcycle-768x512.jpg

harley-davidson-pan-america-1250-ventures-well-off-the-beaten-path.jpg

Vad tycker ni?

Tillbaka
Topp