• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Igår var det stor online-lansering av nya Harley Davidson pan American.
Att Harley släpper en offroad är inte helt vanligt förekommande och dessutom med en nyutvecklad vattenkyld motor.
Tveksam till ljudet men jag gillar nog stuket, tror jag.

harley-pan-america-adventure-motorcycle-768x512.jpg

harley-davidson-pan-america-1250-ventures-well-off-the-beaten-path.jpg

Vad tycker ni?
sddn ser riktigt cool ut!

Igår var det stor online-lansering av nya Harley Davidson pan American.
Att Harley släpper en offroad är inte helt vanligt förekommande och dessutom med en nyutvecklad vattenkyld motor.
Tveksam till ljudet men jag gillar nog stuket, tror jag.

harley-pan-america-adventure-motorcycle-768x512.jpg

harley-davidson-pan-america-1250-ventures-well-off-the-beaten-path.jpg

Vad tycker ni?
Frän men tung. 255kg är mycket att sätta fast i ett lerhål.

Det vet du!!! Nu var det alldeles för länge sedan vi sågs

Jag får ansluta på Enduro. Eller Crescent Compact.
Ni kan väl tajma trippen med när Cykel-Anders ska ha vårevenemang? Lär ju bli någonting i alla fall, så kan ni kolla på den hemska pan-amen? Krämbulle kan låna min skrothonda, så slipper han stanna och serva halvvägs (eller har du fyrtakt?).

Ni kan väl tajma trippen med när Cykel-Anders ska ha vårevenemang? Lär ju bli någonting i alla fall, så kan ni kolla på den hemska pan-amen? Krämbulle kan låna min skrothonda, så slipper han stanna och serva halvvägs (eller har du fyrtakt?).
Får min först i maj så ett vårevenemang känns tyvärr lite tight. Gällande pan-am så är jag ändå HD-frälst sen tio år och tycker bara det är bra att de utforskar lite nya vägar. Skulle en äventyrshoj vara aktuell är det ju skitkul att man kan köpa HD istället för BMW, Honda och Yamaha! Även elhojen blir kul att se om den kommer hit nån gång.

• Like
Reactions: par
Inte ofta jag ser dessa till salu på blocket. Vore sjukt kul att ha en, men tycker nog priset är lite högt till vad man får. Eller vad säger du @Dt250 ? Du har ju ett gäng 😎

Screenshot_20210227-094624_Blocket.jpg
Det där är en klassiker på riktigt😃
Tankarna går osökt tillbaks till när man körde runt på sin DT125MX o önskade att man skulle bli 18😁
Den ser jäkligt fin ut. Sen kan jag hålla med om att priset känns saftigt.. Men klassiker har ju en tendens att sticka...

XT-modellerna i överhuvud taget ligger rätt högt i pris. Men det är ju iofs riktiga slitvargar som tål en hel del🙂
Sen är ju inte effektuttaget så extremt på gott och ont/tråkigt😊

Inte ofta jag ser dessa till salu på blocket. Vore sjukt kul att ha en, men tycker nog priset är lite högt till vad man får. Eller vad säger du @Dt250 ? Du har ju ett gäng 😎

Screenshot_20210227-094624_Blocket.jpg
Jo det var väl saftigt, dock finns det väldigt få fina kvar de flesta är rätt risiga, men mer rimligt för en riktigt fin borde vara runt 30k. Tittade lite noggrannare på bilderna den var ju verkligen inte i toppskick, vilket gör priset orimligt enligt mig. Verkar vara dyra ute i Europa.

5D51164F-C4AE-4D95-A45D-521DBA920A98.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp