• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Nya Monster är iaf moderniserad. Alltid tyckt att Monster sett likadan ut i hur länge som helst, gillade den första åren men rätt trist i längden.

Nu är den dock väldigt generisk. Nåväl, ändå en uppgradering. Ska bli kul att testa!

Nya Monster är iaf moderniserad. Alltid tyckt att Monster sett likadan ut i hur länge som helst, gillade den första åren men rätt trist i längden.

Nu är den dock väldigt generisk. Nåväl, ändå en uppgradering. Ska bli kul att testa!
De har ju bytt ram??
Säkert bättre men va fan liksom? Tyckte det var för jävligt när de tog bort torrkopplingen men detta är ju nästan värre.

Bränner runt på en knallgul Kawasaki. Lustigt nog hade jag inte en enda bild på telefonen så jag fick tjuva en bild från nätet. Ska nog köpa mig en BMW 800 R en vacker dag.

ER6N-Yellow.jpg
Det blev ingen 800r utan nått liknande.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    872.2 KB · Visningar: 17
Vad använder ni för handskar? Tänkte uppgradera och skulle vilja ha nått som funkar både när det är kallt och när det är varmt och gärna när det är lite blött också. Har ni nått att rekommendera?

tänkte åka och testa ett par Lindstrands Ajax nån dag

1622314944839.jpeg

Vad använder ni för handskar? Tänkte uppgradera och skulle vilja ha nått som funkar både när det är kallt och när det är varmt och gärna när det är lite blött också. Har ni nått att rekommendera?

1622314944839.jpeg
En tjock vante som klarat lite kyla är ett nödvändigt ont (i kyla), men för mig helt otänkbart när det inte är nödvändigt.

En tunn skinnhandske ger en helt annan känsla vid körning.
Jag kör med ett par 8 år gamla i skin, sitter helt fantastiskt efter så lång ”inslitning”

Så om jag skulle nödgas köpa nya skulle jag satsa på ett par i högkvalitativt skinn,, kommer hålla en halv livstid (om du inte åker kana på asfalten med dem)

1622314944839.jpeg

Har ett par lätt fodrade Halvarsson som jag använder vår/höst och perforerade ofodrade dainese som går 80% av säsongen. Om jag bara hade haft ett par hade det varit utan foder, är hemskt att vara svettig om händerna och ta en paus och den försöka åla i fodrade handskar igen.

BFA91218-BD1F-4B30-92CF-7A273C7C5E43.jpeg

Tillbaka
Topp