Stämmer, ljuvligare sång från crossplane-motorn.Väldigt tjusig! Har du pillat bort katalysatorn på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer, ljuvligare sång från crossplane-motorn.Väldigt tjusig! Har du pillat bort katalysatorn på den?
De har ju bytt ram??Nya Monster är iaf moderniserad. Alltid tyckt att Monster sett likadan ut i hur länge som helst, gillade den första åren men rätt trist i längden.
Nu är den dock väldigt generisk. Nåväl, ändå en uppgradering. Ska bli kul att testa!
Det blev ingen 800r utan nått liknande.Bränner runt på en knallgul Kawasaki. Lustigt nog hade jag inte en enda bild på telefonen så jag fick tjuva en bild från nätet. Ska nog köpa mig en BMW 800 R en vacker dag.
ser bra ut!!!Det blev ingen 800r utan nått liknande.
Bra hoj, körde denna några säsongerDet blev ingen 800r utan nått liknande.
De har ju bytt ram??
Säkert bättre men va fan liksom? Tyckte det var för jävligt när de tog bort torrkopplingen men detta är ju nästan värre.
Klart jag harser bra ut!!!
föresten, har du kvar min gamla dj fortfarande?
Det är tredje säsongen jag har den. Jag är lite seg på att ta bilder. Men den är fantastisk. Stabil, snygg och en sanslös acceleration.Bra hoj, körde denna säsonger
kul att se någon som behåller sina klockor länge!Klart jag har
skulle tagit en bild men den är på service nu, kände att det förtjänade det.
Duccisen var fasen riktigt frän!Svängde inom Bike i Trollhättan för att få lite inspiration. Fick i alla fall köpt mig en skinnjacka så att jag kommer med egna kläder när jag ska provköra framöver.
Håller med, riktigt skön! Jag ska genast kolla några YT klipp!Duccisen var fasen riktigt frän!
Desert Sled är väldigt trevlig!Håller med, riktigt skön! Jag ska genast kolla några YT klipp!
Är ute med den stora en sväng.
En tjock vante som klarat lite kyla är ett nödvändigt ont (i kyla), men för mig helt otänkbart när det inte är nödvändigt.Vad använder ni för handskar? Tänkte uppgradera och skulle vilja ha nått som funkar både när det är kallt och när det är varmt och gärna när det är lite blött också. Har ni nått att rekommendera?
tänkte åka och testa ett par Lindstrands Ajax nån dag
Vad använder ni för handskar? Tänkte uppgradera och skulle vilja ha nått som funkar både när det är kallt och när det är varmt och gärna när det är lite blött också. Har ni nått att rekommendera?
tänkte åka och testa ett par Lindstrands Ajax nån dag