• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Bra idé att paniklacka tanken två dagar innan avfärd och kl 21.30 på kvällen.

Men jävligt bra stripat åtminstone.

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Insta-stalkar lite halvkändisar här och får ett sjukt urge att glida lite i Stockholm! Hur fan löser jag detta, har ju ingen semester eller så. Hm. Jobb kanske...?

Vem är det som styr Street 750? Hade vart intressant med en minirecension =)

Han sitter bredvid mig och drar shots:
"Ypperlig i stan. Ok på landsväg. Sugig på motorväg. Kass kvalité, när man använder reglagen tror man att de ska lossna. Rätt bra klipp ändå. Låter brutalt med V&H utan insats. Ingen långfärdshoja. Folk tycker att den är cool."

Han sitter bredvid mig och drar shots:
"Ypperlig i stan. Ok på landsväg. Sugig på motorväg. Kass kvalité, när man använder reglagen tror man att de ska lossna. Rätt bra klipp ändå. Låter brutalt med V&H utan insats. Ingen långfärdshoja. Folk tycker att den är cool."

Klockren minirecension, tack för den. Kanske värd en provtur ändå!

Hehe... Har precis sabbat en torx hylsa (som följde med hojen) när jag skulle lossa ett bromsok. Jag avskyr dåliga verktyg á la Biltema. Åkte och köpte en schysst torx-sats på Flinks järn, precis vad jag behövde för att bli en hel människa idag.

DSC_0041.JPG
Man kan aldrig få för många bra verktyg. :)
Fast Biltemas 10-års håller hyfsad kvalitet.

UH så värdelöst fick inte loss drevet ens med värme och mutterknackare. Det enda som hände var det här
image.jpg

UH så värdelöst fick inte loss drevet ens med värme och mutterknackare. Det enda som hände var det här
image.jpg
Har du bra verktyg ? Typ Bacho ? Man brukar kunna förlänga med ett långt rör (1m+) och dom brukar hålla...
Skulle själv inte banka för mycket på axlar med lager i...

Har du bra verktyg ? Typ Bacho ? Man brukar kunna förlänga med ett långt rör (1m+) och dom brukar hålla...
Skulle själv inte banka för mycket på axlar med lager i...
Det där hette kamasa tools, farsans grejer vet inte om det är kvalité. Åker till en mekanisk verkstad imorgon så får de ta induktionsvärmare och kralligare mutterknackare.

Tillbaka
Topp