Körskolorna löser allt vad gäller hoj och utrustning. Ta kortet först, köp hoj sen. Hojar finns i drivor och alla är bra lite förenklat.Fundera på att ta MC kort har ingen mc eller kläder ännu. Har kollat lite på olika cycklar på blocket men när man inte kan något är det rena grekiskan
Jag vill ha tag i en bra hoj men gärna under 30´ ska man lägga fokus på ABS? När det kommer till kläder vad rekommendera ni gå för något är inne på tvådelat men även där är ju priser från någon tusenlapp upp till hur mycket som.
Jag har ingen att övningsköra med just nu så funderingen är att vänta med att köpa för mycket och först fixa kortet (tänker jag rätt) känns som man kommer ligga ute med mycket pengar åt alla håll .
Ni som tagit och inte övningskört privat ungefär hur många lektioner har ni tagit? Tog C förföra året utan någon som helst erfarenhet (kanske inte går att jämföra)
Jag tog 6-7 lektioner utan privat övningskörning, tyckte det var relativt "lätt" att ta. Hade kört lite moped osv innan men inte mer.