Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som prishöjningen var helt okej i förhållande till vad man får@par
Nya ST var ju rätt ball! dock gillade jag inte alls placeringen utav mätaren på vanliga Lowridern även om den troligtvis sitter "bättre" där så ser det mycket fulare ut i min mening.
Ja! Trodde faktiskt de skulle höja mer..Känns som prishöjningen var helt okej i förhållande till vad man får
Är det inte så att HD går ganska dåligt (företaget alltså)? Jag tänker att då vill de ”slå åt alla håll”, för att hitta nya kunder. En fullstor bagger är stencool enligt mig, men den är ju även en ”jäkla gris”. Kanske inget för förstagångsköparen.Och varför vill man ha en minibagger när det finns äkta vara?
Vill ha en Lowrider S men svårt..
Är det inte så att HD går ganska dåligt (företaget alltså)? Jag tänker att då vill de ”slå åt alla håll”, för att hitta nya kunder. En fullstor bagger är stencool enligt mig, men den är ju även en ”jäkla gris”. Kanske inget för förstagångsköparen.
Problematiken är ju att HDs köpare straffas allt hårdare av miljöregler eftersom varumärket inte direkt vill utstråla låga utsläpp osv. Därmed rätt häftigt att man kan erbjuda uppåt 117cui från fabrik. Så köp innan det är försent säger jag!Vill ha en Lowrider S men svårt..
Bra eget kök för personalenLegend.
Jag tror HD i detta fallet har lyssnat på fansen och gett dom precis det dom vill ha! Lowrider ST är ju en hommage till FXRT..Men Lowrider st??? den där kåpan satt på någon gammal fxd eller nåt på 70-talet.
Ser groteskt ut! Och varför vill man ha en minibagger när det finns äkta vara?
Det är nog precis så att de lyssnat på sina köpare. Får ändå ge en eloge till Harley att de gör just det.Jag tror HD i detta fallet har lyssnat på fansen och gett dom precis det dom vill ha! Lowrider ST är ju en hommage till FXRT..
De har sneglat på hur hojåkarna moddar deras nuvarande bågar och det är kanske inte så poppis här, men i staterna verkar det vara ganska vanligt att dra på väskor och kåpan ifrån FXRT på Dynas samt även Softail Lowrider..
Sen tror jag många vill ha en form av hybrid där man får fördelarna ifrån en bagger med väskor och stor kåpa till långturerna men även smidigheten av en lite mindre och lättare hoj (nåja, för att vara en hd åtminstone) för de kortare och mer inspirerande turerna!
Den "äkta varan" är ju en hel långtradare till hoj,..
Den är inte ful men inte 79 tusen snygg@par gjorde mig uppmärksam på att Harley CVO Roadglide kostar från 408k. Vill man ha den oranga lackeringen lägger de på 79k
Är det tryckfel kanske? I US kostar den 3000 dollar@par gjorde mig uppmärksam på att Harley CVO Roadglide kostar från 408k. Vill man ha den oranga lackeringen lägger de på 79k
Hoppas verkligen på tryckfelsnisse.Är det tryckfel kanske? I US kostar den 3000 dollar
snyggtNu börjar man snart bli redo för säsongen! fick på miniblinkers fram&bak, 6.5" Riser med lite pullback samt Crashbar/Highwaybar! Slet även bort de fula reflexerna..
Vad tycks @Rulle? Ska nog provmontera Sissybaren och se hur det ser ut/känns.. är egentligen inte jätteförtjust i sissybar men kanske kan bli ballt ändå?
Överväger att beställa denna Quarter Fairing också sen kanske man kan känna sig nöjd
Stort grattis! Helsingborg?Spontanköpte en Road Glide idag. Har inte sett den i verkligheten ännu. Leverans om 2v.
Tack så hemskt mycket. Ja HBG.Stort grattis! Helsingborg?
Min RGS är den bästa hojen jag ägt
Grattis! Skönt spontanköp!Spontanköpte en Road Glide idag. Har inte sett den i verkligheten ännu. Leverans om 2v.
Kul! Ja absolutTack så hemskt mycket. Ja HBG.
Kul att höra. Äger du den ännu?
El på en bushoj tror jag blir perfekt. Ingen orkar åka mycket mer än 10 mil ändå innan paus och vrid från botten är kul!El eller inte....inget fel på utseendet i alla fall..
Kommer nog kosta en härlig slang
Project Triumph TE-1 | Phase 3 - Prototype Reveal
CREATING UK ELECTRIC MOTORCYCLE CAPABILITY | Phase 3 of the TE-1 project has now reached its completion, with the final build of the prototype demonstrator. Integrating for the first time all of the latest and final innovations from the project partner workstreams.www.triumphmotorcycles.se
Och helt perfekt med mycket vrid och mycket motorbroms för bakhjulsåka.El på en bushoj tror jag blir perfekt. Ingen orkar åka mycket mer än 10 mil ändå innan paus och vrid från botten är kul!
Ingen innergård du kan rulla in hojen på?Är det nån mer här som bor i en mellanstor stad i lägenhet och har MC ? Jag är sugen att skaffa en till sommaren men garageplats verkar det som att jag glömma så får ha den ute på gatan. Vågar man ha en MC på gatan eller har ni hört de är mycket stölder och skadegörelse generellt runt om i Sverige ?
Bor precis vid stan i lite dyrare område men endå rätt mkt spring så och då med ungdomsgäng.