• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Blir till att crosskoppla sig till Polen och färjan till Ystad, imorgon. HD i Berlin var fittor och kunde inte ens kika på den, först om tre veckor. HD i Prag vete fan om de var så mkt bättre då samma problem uppstod igen efter en mil.

Blir till att crosskoppla sig till Polen och färjan till Ystad, imorgon. HD i Berlin var fittor och kunde inte ens kika på den, först om tre veckor. HD i Prag vete fan om de var så mkt bättre då samma problem uppstod igen efter en mil.

Crossväxlat har jag gjort mycket i mina dagar. Crosskopplat däremot...

Segt! Hoppas prylarna håller ihop till svenska sidan då!

Brände du förbi st erikspgatan igår @Chrisse ??

image.jpg

Då var man hemma igen. Trist.
390 mil genom Europa blev det. Åkte Prag-Sthlm utan koppling, blev en del mot rött och stopplikt är inte så noga. De polska färjegubbarna undrade nog vad fan jag höll på med när jag körde på/av.
70 mil idag satte ju sina spår på röven. Eloge till @Micke B och hans tålamod med trilskande HD.

image.jpg
image.jpg

Då var man hemma igen. Trist.
390 mil genom Europa blev det. Åkte Prag-Sthlm utan koppling, blev en del mot rött och stopplikt är inte så noga. De polska färjegubbarna undrade nog vad fan jag höll på med när jag körde på/av.
70 mil idag satte ju sina spår på röven. Eloge till @Micke B och hans tålamod med trilskande HD.

image.jpg
image.jpg
HD :rolleyes:

Vilken mc är lättast att flippa och tappar minst i pris? Motsvarigheten till en golf eller submariner. Fast helst lite billigare som man kan öva på

Måste ju ha minst 595 kubik så man kan ha med den på uppkörning, har en kompis med mc-kort men utan mc så tänkte övningsköra med den, köra upp och sen flippa till förmån för nåt fetare.

HD köper jag när jag blir 50 bast eller om jag går med i HA.

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp