Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som kan komma med bra argument till att inte byta upp sig några årsmodeller?
Förutom
1:-dyrt,
2:-se svar till 1
Skapligt vill ha objekt.
Om jag för en gång skull inte ska vara omoraliskt stöd så är det egentligen bara att kolla på bilden nedan...Någon som kan komma med bra argument till att inte byta upp sig några årsmodeller?
Förutom
1:-dyrt,
2:-se svar till 1
Skapligt vill ha objekt.
Jo jag vet, men den nya har kolfiber fälgar, torrkoppling, justerbara fotpinnarOm
Om jag för en gång skull inte ska vara omoraliskt stöd så är det egentligen bara att kolla på bilden nedan...
Annars håller jag med @OddD
Man ska ha kul och unna sig när man kan
Bilden:
Den är fasen vacker! Och det tycker ju jycken oxå
Kolfiber och tamburin..... Håller med... Väldigt villhövriga argumentJo jag vet, men den nya har kolfiber fälgar, torrkoppling, justerbara fotpinnar
En anledning kan ju vara att man måste flytta till varmare breddgrader för att kunna köra den mer än några veckor per årNågon som kan komma med bra argument till att inte byta upp sig några årsmodeller?
Förutom
1:-dyrt,
2:-se svar till 1
Skapligt vill ha objekt.
Den är ju inte röd? Är det ett hållbart argument?Någon som kan komma med bra argument till att inte byta upp sig några årsmodeller?
Förutom
1:-dyrt,
2:-se svar till 1
Skapligt vill ha objekt.
Någon som kan komma med bra argument till att inte byta upp sig några årsmodeller?
Förutom
1:-dyrt,
2:-se svar till 1
Skapligt vill ha objekt.
@daniel svenssonHade hellre lagt mellanskillnaden och lite till på ytterligare en Ducati som komplement till den du redan har.
På tal om gamla ökenracers... Den sista av mina två DR800 jag hade Enstånka los grossosHade helt klart varit ett roligt komplement idag om man hade tillgång till rätt miljöer och förarkunskaper att framföra den i tuffare terräng. För egen del har jag en äldre Monster (S4RS) som komplement till en sporthoj. Ska man bara köra en landsvägstur är det nycklarna till Monstret man sträcker sig efter.
Alltid tyckt de där gamla öken racers som man genomförde Paris Dakar rallyt med är fräcka och Desert X är en hyllning till dem.
Harry Metcalfe är mest känd för sina biltester från EVO magazine och hans videoblogg Harrys Garage. Den här är väl värd att se.
På tal om gamla ökenracers... Den sista av mina två DR800 jag hade Enstånka los grossos
Låter inte som ett minus direkt.En anledning kan ju vara att man måste flytta till varmare breddgrader för att kunna köra den mer än några veckor per år
Den är ju inte röd? Är det ett hållbart argument?
Fortfarande en av de snyggaste hojar som gjortsÄntligen fått ut gamlingen på vägarna igen
Köpte du insatser från hojstyling?Igår fick jag nog och kapade "slutet" på mina nya insatser.
Det räckte inte med att bora 6st hål i varje insats, den lät för lite.
Så jag kapade av propparna i slutet på insatsen och då vaknade hojen lite. Jag skickade in en mapp för öppet system och då blev det ingen baktändning alls och det blev ett riktigt bra vrid i hojen.
Den låter inte störigt på något sätt utan mullrar en del. Ska testa köra såhär nu ett tag och se hur det funkar. Nästa steg blir isåfall att kapa insatserna på hälften men det lär bli en ganska stor skillnad och svår att ångra.
Bonusvideo:
Ja, de jag visade ovan:Köpte du insatser från hojstyling?
Det brukar sitta en lapp om det ovanför ostgrossisten på bergsgatan.Jag kan väl bidra med min nu när tråden domineras av Ducati.
Ingen som sitter på en garageplatser på Kungsholmen för uthyrning?
Jasså? Då blir det lite ost till Kristi himmelsfärd då.Det brukar sitta en lapp om det ovanför ostgrossisten på bergsgatan.
Hade min hoj här tidigare, 600kr/mån. Vet jag hade sista platsen, men kanske dykt upp någon ny.Jag kan väl bidra med min nu när tråden domineras av Ducati.
Ingen som sitter på en garageplatser på Kungsholmen för uthyrning?
Hade också en SF1098S ett tag, riktigt rolig hoj.Jag kan väl bidra med min nu när tråden domineras av Ducati.
Ingen som sitter på en garageplatser på Kungsholmen för uthyrning?
Hade min hoj här tidigare, 600kr/mån. Vet jag hade sista platsen, men kanske dykt upp någon ny.
Sysslomansgaraget | Brf Hemmet 18
Sysslomansgaraget ägs av BRF Hemmet 18 och Hemmet 20 ekonomisk förening gemensamt. Adressen är Sysslomansgatan 12, bakom f.d. biograf Draken, numera Pelican Self Storage.Garaget har centralt läge med goda kommunikationer. Flera busslinjer samt blå och grön tunnelbanelinje finns i närområdet...hemmet18.bostadsratterna.se