Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som att det är på tiden att bytaLördagsnöje.
Dags för nya ostar. Skönt att ha tillgång till lite lyfthjälp. Inte direkt välanvända, men tillverkningsår 03 på bakhjulet och 10 på fram så känns ett byte försvarbart.
Insatser ska tryckas i också.
Bra skit! Kört både en hel del bana o gata och gillar dem skarptHaha. Jag beställde precis min andra uppsättning däck för i år. Skall prova mezeler m9rr denna gången.
Snyggt! Blir nog bättre helt klartFyllehandlade online igår, hittade sadeln jag letat efter ett tag men som har varit slut i lager överallt. Tror att den kan bli riktigt skön/snygg på hojen.
Saddlemen Renegade:
Håll tummarna att den passar. Tydligen så har min årgång på hoj, runt 07-09 ECM/ECU under sadeln som man kan se under min nuvarande.
Den nya ska vara kompatibel så jag hoppas att det stämmer...
Riktigt läckerFyllehandlade online igår, hittade sadeln jag letat efter ett tag men som har varit slut i lager överallt. Tror att den kan bli riktigt skön/snygg på hojen.
Saddlemen Renegade:
Håll tummarna att den passar. Tydligen så har min årgång på hoj, runt 07-09 ECM/ECU under sadeln som man kan se under min nuvarande.
Den nya ska vara kompatibel så jag hoppas att det stämmer...
Ja, hur klarade man sig utan YT?Har har vi Redneckmek pa hogsta niva
Kopplingsbyte efter att ha studerat YouTube. Drygt tva timmar for nagon som aldrig gjort det forut tycker jag ar riktigt javla bra
Jag har fan ingen aning.Ja, hur klarade man sig utan YT?
Hmm… skärmen är iaf kortare än orginal. Är du säker på att sadeln ska passa till just din modell?
Såg ju inte så kul ut...svårt att säga om den är sänkt utan en bra profilbild
Skulle tippa på att det inte är orginalskärm, infästningen på skärmen ser ej orginal ut. Hd fäster väl aldrig med sådana flärpar.
Precis min tanke också. Jag tänkte först att den är original men kapad men det kanske är en annan.Skulle tippa på att det inte är orginalskärm, infästningen på skärmen ser ej orginal ut. Hd fäster väl aldrig med sådana flärpar.
Precis min tanke också. Jag tänkte först att den är original men kapad men det kanske är en annan.
Jag kan ju sätta in 2st bitar som höjer skärmen så mycket som det behövs, men det kanske blir fult med så stort mellanrum.
Hittade lite info på youtube och det lär vara en icke-original-skärm:
Såhär är min från sidan:
SuperRally't som hägrar ?Får bli lite kreativ packning på väg ner till Öland.
Alternativt att man fixar någon passbit. Problemet är att det är fästet i skärmen som får sadeln att stanna kvar.Kanske går och fylla ut utrymmet från sadeln och neråt.
Tänk en kjol av typ skinnfransar häftade på insidan sadeln som täcker glappet tills du vet vad du vill ha.
NjaDet löser ju problemet men jag vet inte om det är bra eller dåligt, fult eller snyggt…
Vad säger ni? Det lutar åt att jag måste skicka tillbaka den…
De där är riktigt fina, slängde runt en på en gokart bana förra året och blev imponerad över hur lättsvängd den var.She’s home 🏍
Det blev en Aprilia RS660
Kan bara instämma, så himla rolig hoj! Kan inte vara mer nöjd! 🏍De där är riktigt fina, slängde runt en på en gokart bana förra året och blev imponerad över hur lättsvängd den var.