Hojbyte... VFR in - RallyRaid ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är den hemma! Det blev en Transalp till sist, mest för att den fanns någon enstaka kilometer från kontoret, tyvärr är den nog inte rätt att köra upp i men det får ordna sig framöver, tanken är ju bara att lära känna känslan och se om det är något jag ens vill satsa på framöverÄr det tung eller mellan du ska ta?
Tänk på att skaffa en hoj som är rätt klassad från början.
Tänker som till uppkörning osv..
Transalp är annars en helt ok maskin.
Grattis.Nu är den hemma! Det blev en Transalp till sist, mest för att den fanns någon enstaka kilometer från kontoret, tyvärr är den nog inte rätt att köra upp i men det får ordna sig framöver, tanken är ju bara att lära känna känslan och se om det är något jag ens vill satsa på framöver
Nu förstår jag inte riktigt vad du menar???Gick precis från en underbar ER6a jag haft i ca 5år till detta - lite annat tryck i denna motor kan jag intyga
Nyköp av denna, riktigt nöjd!
Det finns en mopedtråd vill jag minnas.Finns lilla mc-tråden?
Liiiite skillnad... Grattis! Ta det nu lugnt i början. Börja stegvis med full TC inkoppladGick precis från en underbar ER6a jag haft i ca 5år till detta - lite annat tryck i denna motor kan jag intyga
Jäkligt snyggt att fälgarna/ekrarna matchar texten på tankenMmmmm. Min fd Z1000
Lika fräsch fortfarande
Stort tack! Absolut, känns ju redan på 6000 varv vilket monster det är, håller mig borta från Dynamic Pro läget såhär i börjanLiiiite skillnad... Grattis! Ta det nu lugnt i början. Börja stegvis med full TC inkopplad
Har samma erfarenhet som du av SMC och tänker att det är en bra start.Skulle vilja utveckla mitt grusåkande. Någon här som har gått någon gruskurs via SMC som kan säga ifall det är bra eller dåligt?
Har gått asfaltskurser tidigare och dom har varit lärorika, så kan kanske anta att gruskurserna också är bra?
Bild för roligare inlägg, här vilse i skogen.
Skulle vilja utveckla mitt grusåkande. Någon här som har gått någon gruskurs via SMC som kan säga ifall det är bra eller dåligt?
Har gått asfaltskurser tidigare och dom har varit lärorika, så kan kanske anta att gruskurserna också är bra?
Bild för roligare inlägg, här vilse i skogen.
Dom som blir instruktörer på SMC grus måste vara "instruktör asfalt" först.Har samma erfarenhet som du av SMC och tänker att det är en bra start.
Jag har annars funderat på Uphill Offroad School eller Ride Nordic som sägs vara bra.
Har samma erfarenhet som du av SMC och tänker att det är en bra start.
Jag har annars funderat på Uphill Offroad School eller Ride Nordic som sägs vara bra.
Dom som blir instruktörer på SMC grus måste vara "instruktör asfalt" först.
Det är ytterligare ett steg i utbildningsstegen inom SMC.
Så dom ska kunna sin sak
Sen om dom är bättre eller sämre än UOS eller RN låter jag vara osagt.
Visst är det där Scorpion STR-däck? Hur presterade de i regn?200 mil senare varav runt 80 på grus så har jag nu fått gjort rent allt inklusive regnställ, väskor och hjälm. Hojen blir nog aldrig helt ren igen.
Nu ska jag bara böja tillbaka skylthållaren som böjde sig efter ett högfartsmöte med ett väldigt djupt hål dolt av vatten…
Stämmer bra! Inga problem, men jag är glad över att det var de hårdare packade sektionerna och inte den delen som hade blivit lerig.Visst är det där Scorpion STR-däck? Hur presterade de i regn?
Aspö?Blev en runda med 1200an idag med både öluffning inkluderat besök på militärmuseum och sen lite skogskörning för att leta efter ett lustigt hus...
Jajjemen Inte det skumma huset dock
Vi har sommarhus på ön. Jäkligt mysig ö.Jajjemen Inte det skumma huset dock
Jag har börjat snegla lite på Tuonon (igen...) "eftersom den har möjligheten att vi kan åka tillsammans eftersom du kan sitta bak"Efter 7 veckor på resande fot med bara två klockor och inget MC-åkande var det dubbel glädje att dra på Overseas och mc-hjälmen idag