Jag har börjat snegla lite på Tuonon (igen...) "eftersom den har möjligheten att vi kan åka tillsammans eftersom du kan sitta bak"
Jag har väl hyfsad koll men funderar på en runt 100k och får väl då runt 2016-17. Är det något jag bör ha koll på som du kan tipsa om?
Antar att det är Factoryn man vill ha men den kostar ju mer. När uppdaterades de runt de åren, och med vad?
Intressant läsning:
Jag har nu haft varje version av Tuono v4, ungdomsdrömmen var en Tuono när den forfarande var v2 och lite unik design.
Sen slog jag till på första versionens v4 när den kom, en gul med Thunderslash, ekade i hela grannskapet när jag varvade den ilskna v4'an.
Bytte bort den när nya versionen kom, med ny design och kom som Factory, den skrotade jag på Kinnekulle ring, men sjukt skoj var den på bana, elektroniken var en dröm.. kunde rita svarta sträck med knä't i backen utan att vara proffs.
Sen efter några byten till har jag nu senaste modellen, den har vill förfinats på många plan, men har mkt dna delat med första versionerna.
Lite dåligt inläst på hur de ligger i pris, men skulle nog försöka satsa på den uppdaterade versionen -16/17. -15 kom med lite barnsjukdomar och uppdaterades sedermera.
Men med detta sagt kan det inte gå så fel med en Tuono. (jag har haft tur och aldrig haft några "Italien-relaterade" fel)