• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

image.jpg
Körde hem nr1 idag. Jeflar så ful den är:D

Tjuvluft är ett knepigt fel, tog det lång tid att hitta ?
Finns ett bra trick för att felsöka det, spruta startgas lite här och där på insuget/packningar, man hör direkt om den suger i sig gasen.

Tilläggas bör dock att det gamla knepet funkar mycket sämre nu för tiden. Misstänker att startgasen innehåller andra grejer.

Såg 8 säsonger av SOA på semestern och nu vill jag ha en Harley Davidson och ett mc kort,Vilket ljud där e!

Vad får man pröjsa för en med den stora svarta skölden på styret? Ny då.

Ja, då är frågan vilken hoj man ska ha. Den ska inte gå för fort och den ska inte vara för gubbig. Målet med ett mc-kort ska i så fall vara en längre semester genom Europa. Det har alltid varit något av en liten dröm som jag har haft. Det och Kapstaden.

Köp en av BMW's Adventure modeller.
Inte snabba, inte snygga men svårslagna på den långa touren.

Det första jag tänker på när det börjar pratas om längre äventyr där en mc är inblandad är Honda Transalp.

h.jpg

Man kan lasta denna slitvarg hur mycket som helst

url.jpg

Desto mer du plågar den desto mer smisk vill den ha

4_20.jpg

Relativt liten och lätt har sina fördelar
hqdefault.jpg

Den kräver knappt någon service heller, bara tanka och köra, överdimensionderad motor med lågt effektuttag har sina fördelar
bmw-r1200gs-vs-honda-africa-twin-medium_1.jpg

Så nästa gång ni skall åka jorden runt, svälj stoltheten och prestigen, sälj era Harleys och investera i en Honda Transalp!
Blir massor av pengar över till båtbiljetter, soppa och mutor dessutom.

Önskar det vore mina bilder.

Tillbaka
Topp