Jag kör med samma. Bra, då är man inte fel ute.Motul Chain Care Kit 3 in 1
Fri frakt från 1000kr - 30 dagars öppet köp - Klarna - Snabba leveranserwww.nilssonsmc.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör med samma. Bra, då är man inte fel ute.Motul Chain Care Kit 3 in 1
Fri frakt från 1000kr - 30 dagars öppet köp - Klarna - Snabba leveranserwww.nilssonsmc.se
Vilken fin ordning i garaget, respekt !!Är nog bara några veckor kvar nu tills det blir lite torrare och varmare.
Var tvungen att kela lite med henne idag. Hon fick en ny matta att stå på....
Du kanske redan har testat/använt den. Den är rätt kladdig den oljan, men ett tips är att spraya på oljan efter att du har kört några minuter så att kedjan har lite värme i sig, ta ganska lite för det skvätter för jävligt efteråt om man tar för mycket. Spraya uppifrån nedre delen av kedjan så du sprayar på insidan. Då sprids den ganska bra.Jag kör med samma. Bra, då är man inte fel ute.
Nja, håller inte med, men snart så blir det ordning och reda.Vilken fin ordning i garaget, respekt !!
Det var hon värd tycker jagÄr nog bara några veckor kvar nu tills det blir lite torrare och varmare.
Matt nog?Är nog bara några veckor kvar nu tills det blir lite torrare och varmare.
Jag tog mitt A-kort på Farsta Trafikskola. Jag valde det efter att jag sett ett inlägg av @alfgren som var nöjd med dem. Precis som han säger så sker all deras utbildning i Västerhaninge i Håga industriområde. Jag trivdes mycket bra där. Sköna människor!Körskola sökes!!
Ngn som nyligen tagit A-körkort i Sthlms området och kan rekommendera en skola? Sökt på nätet så in i norden, men svårt att skaffa sig en bild av vilka som är rätt val. Blir lätt att man jämför priser och paket (har gjort risk 1:an, risk 2:an och teorin - så lektioner och uppkörning som är fokus).
Ju närmare Vasastan desto bättre. Norrort ngt lättare för min del, men lyssnar till allt.
Ju fler förslag desto bättre!
Självklart, min blev Snövit.”Hon”….. Namnger ni hojarna också?
Jag kör till och från jobbet i princip dagligen, även idag. Här i GBG är det däremot ingen idé med rekond. Det går 2-3 dagar sedan ser den kaos ut igen.Blir sjukt avundsjuk på er som redan hunnit premiärköra.
Blev klar med min rekond i helgen så nu vill man plocka ut den..
Ja den är fin, men jag måste hålla lite i stålarna... 3,5k för en bakskärm känns lite ovärt..Matt nog?
Carbon fiber rear fender kit
APRILIA ROAD rear mudguard. Made from varnished, matte finish, carbon fibre. It is mounted on the standard swingarm ensuring a more sportive look and a reduction in weight.www.bearacer.se
Glans
Kotflügel hinten Carbon Ilmberger Carbon
APRILIA, RSV 4 (ab 2009),Tuono V4 (ab 2011),Tuono V4 (ab 2017), Kotflügel hinten Carbon, Ilmberger Carbon, Carbonparts, Tuning, Carbonteile, Fullsix, Bestem, Customizing, Racing, Highend, Lightweight, Gewichtsersparung, Motorrad, Motorradteile, Motorcycle, Motomillion, Fiberparts, composite...ilmberger-carbon.de
Jag tycker det lät som ett bra pris. Buy quality, buy once.Ja den är fin, men jag måste hålla lite i stålarna... 3,5k för en bakskärm känns lite ovärt..
Även att det är kolfiber.
Ser fin ut nu iallafall. Hur var det nu, är det en K6?Blir sjukt avundsjuk på er som redan hunnit premiärköra.
Tänker att det är roligare att mappa om hojenJag tycker det lät som ett bra pris. Buy quality, buy once.
Nu har jag kört några mil. Den funkar bra. Märks vettig skillnad faktiskt. Men öppet filter var nog en vettigt del i anledningen.Bra att du testar, funkar den bra slår jag till också.
Ser fin ut nu iallafall. Hur var det nu, är det en K6?
Wow, riktigt snyggt.Blir sjukt avundsjuk på er som redan hunnit premiärköra.
Fyfan, jag håller mig ett tag till. Körde scooter till jobbet för nån vecka sen o det var vidrigt! Är det ok att parkera så där i din stad? I Stockholm får man böter på en gång, de är riktigt rabiata nuförtiden - mycket enklare förr om åren.
-1*c. Lite halt, tur man har ABS.
Det finns massa gratis mc-parkeringar i GBG. Finns inte de så parkerar jag på skolgårdar, dit går inte p-vakterna eftersom det inte ingår i deras bevakningsområde.Fyfan, jag håller mig ett tag till. Körde scooter till jobbet för nån vecka sen o det var vidrigt! Är det ok att parkera så där i din stad? I Stockholm får man böter på en gång, de är riktigt rabiata nuförtiden - mycket enklare förr om åren.
Fyfan, jag håller mig ett tag till. Körde scooter till jobbet för nån vecka sen o det var vidrigt! Är det ok att parkera så där i din stad? I Stockholm får man böter på en gång, de är riktigt rabiata nuförtiden - mycket enklare förr om åren.
Härligt.Stämmer, en K6
Har en gammal Yamaha Cygnus 125 som pendlarskoter, perfekt för mig som bor nära stan. Skulle jag ha längre till jobbet hade jag nog satsat på en 300.Vad har du för scooter?
Har en gammal Yamaha Cygnus 125 som pendlarskoter, perfekt för mig som bor nära stan. Skulle jag ha längre till jobbet hade jag nog satsat på en 300.
Verkligen, haft den härni 10 år typ. Hade en äldre i Portugual förut, men uppgraderade den till en nmax 125 a påminner lite mer om en större skoter. Fördelen med Cygnus är iofs att den är pytteliten, verkar helt skottsäker också.Trevligt! Var min första scooter också, Cygnus X, när jag bodde i Stockholm. Tycker den var trevlig.
Ser nästan varmt utInget tar bort huvudvärken som en tur efter jobbet
Det var inte varmtSer nästan varmt ut
En Ducati gasade förbi på Sveavägen idag. Satan vad bra den lät.