spruff
Basic
Speciellt om det är en Aprilia V4.Det var inte varmt
v-motorer låter fint, speciellt om det är en v4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speciellt om det är en Aprilia V4.Det var inte varmt
Mkt riktigtSpeciellt om det är en Aprilia V4.
Snygga backspeglar! Nöjd?Inget tar bort huvudvärken som en tur efter jobbet
Tack.Snygga backspeglar! Nöjd?
Det enda jag tänkte på var att min låter minst dubbelt så högtDet var inte varmt
Vad kör du för mappning på den? Är det katten som sitter på länkröret?Inget tar bort huvudvärken som en tur efter jobbet
Sitter en KAT på ja, krävs ingen ommappning på detta. plug and play och går klockrent.Vad kör du för mappning på den? Är det katten som sitter på länkröret?
Jag funderar på att beställa hem en Gabro och testa lite. Fått rekommendationer att göra det eftersom racemappen från Aprilia är ganska blöt.
Perfekt. If it aint broke dont fix it.Sitter en KAT på ja, krävs ingen ommappning på detta. plug and play och går klockrent.
Haft några Tuono´s tidigare, och där krävdes annan mapp för att få till det, men peppar peppar, på denna funkar det perfekt som det är.
Kan man välja olika mappar via instrumenten menar du? I så fall är det väl bara att köra på den som känns bäst? Det är väl främst gasresponsen och fjädringen som ändras med de inställningarna.Perfekt. If it aint broke dont fix it.
Kommer med sannolikhet massa strul om man börjar fixa. Men min racemapp är ju för Akra, den är dock ganska ryckig i de lägre varven och tydligen så fixar Gabros mappar allt detta. Tänkte köra lite nu före jag faktiskt börjar hålla på. Tanken var att köpa en hoj och bara köra... Men ni vet hur det är...
Kan man välja olika mappar via instrumenten menar du? I så fall är det väl bara att köra på den som känns bäst? Det är väl främst gasresponsen och fjädringen som ändras med de inställningarna.
Enbart slip-on ändrar inte så mycket.
Var ju enna det jag skrev. Är ju därför de bytt luftbox ovan. AkraEvo2 gissar jag är helsystem.
Slipon gör inte mycket mer än att ändra ljudet i bästa fall. Öppnar man däremot upp systemet så kan en slipon påverka mer än bara ljudet.
MotoGP släppte denna idag också:Sevärt.
Fy vad tråkigt… men bör hinna komma igång igen före sommaren?Blev en kort början på hojsäsongen för polaren.. Torpederad av en moped
Brutet vadben, djupt hugg i vadmuskeln och div smärtchen
Hojen fick stryk lite här och var..
Tråkig start, tur att det inte hände något värre...Han fick komma hem idag igen.. Men kritisk tid för benet nu, med tanke på snittet och brottet = inre blödningar.
Men han är vid gott mod och vill igång igen
Kör mest i finväder, så det räcker gott med en vaxning på våren.Är det någon som har lagt på keramiskt lackskydd på sin hoj?
brukar lägga på https://tershine.com/sv/products/refract-v2-ceramic-quick-coat nån gång i månaden under säsong en vet inte om det gör så stor skillnad men det ser som nytt ut och enkelt att tvätta.Är det någon som har lagt på keramiskt lackskydd på sin hoj?
Dum fråga kanske, men vad är fördelen jämfört med att inte ha det? Skyddar det mot sten, sol osv?Är det någon som har lagt på keramiskt lackskydd på sin hoj?
Grattis till en sjukt rolig hoj!Började dagen med att dra näven i bordet och avslutade den med en ny hoj. Nu återstår enbart körkortet och fint väder.
Tack så mycket Är du nöjd med din?Grattis till en sjukt rolig hoj!
Min hälsar!
Väldigt nöjd. Lekfull, bra drag i botten och känns väldigt "förutsägbar".Tack så mycket Är du nöjd med din?
Ligger dekalerna utanpå lacken eller under klarlack? Jag vill ha allt i kolfiber men hittar inga bra grejer till min.Väldigt nöjd. Lekfull, bra drag i botten och känns väldigt "förutsägbar".
Och fantastiska bromsar, men var försiktig med att få rengöringsmedel på skivorna...
Sedan tycket jag personligen inte den blå färgen är fin och det gör den svår att ändra utseendet på. Äldre modeller hade svarta lackade delar och det är billigt att byta plast till kolfiber i jämförelse. I mitt tycke gav det möjlighet att få till en snyggare hoj
Ser ut som pålimmade plastdelar?Ligger dekalerna utanpå lacken eller under klarlack? Jag vill ha allt i kolfiber men hittar inga bra grejer till min.