Riktigt roligt att testa hojar som man annars inte kommer att testa.Det blev några provkörningar i helgen.
Husqvarna svartpilen, säkert en bra pendlarhoj men jag behöver komma upp i storlek och styrka
Yamaha Tracer 7, bra och lite tråkig
Yamaha MT7, säkert kul streethoj men den känns för liten för två
BMW F 750 GS, den hojen jag upplevde som stabilast men motorn ingav ingen kvalitetskänsla
Triumph Speedtwin 900, klart en av de roligaste och vackraste med en motorstyrka som passar mig som är lite oerfaren
Triumph Bonneville T120, kraftfull med bra bromsar och passar för två på weekendresor eller för mig på långtur tack vare den sjätte växeln
Triumph Trident 660, precis det den är en streetracer men för liten för mig
Triumph Scrambler 900, väldigt skön att köra och är väl den som mest påminner om ungdomens kraftigt trimmade mopeder
Harley Davidsson Breakout, ingenting man vänder runt på en femöring men väldigt bra tryck i på raksträckan och vacker som få. Om man bara kunde ha en utan att behöva hamna i den speciella miljö som blir med HD
Moto Guzzi V7, väldigt trevlig och lättkörd. Jag drömde mig bort till italienska slingriga vägen med snusnäsduken på sne
Det blev en Yakiniku till lunch. Den var god!
Testade du elhojarna? Rätt roliga ändå.
Däremot förstår jag inte vad @yonsson yrar om när han säger att 401 låter mycket.....