• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.

Bild från förra året
IMG_2010.jpeg


Måste tyvärr sälja en av dem. Så den svåra frågan nu är vilken….
IMG_1497.jpeg
Duccen är sexig!
 

Becs9310

Omega
2-Faktor
Nu börjar suget komma igen, fegar ett litet tag till det sopats lite mer.

Bild från förra året
IMG_2010.jpeg


Måste tyvärr sälja en av dem. Så den svåra frågan nu är vilken….
IMG_1497.jpeg
Busa är min drömhoj, men hittar ingenstans att försäkra den för vettiga pengar 🤔 Hade det varit annan färg hade jag säkert kunna göra dig fri från den 😁
 

Häggvik

Omega
Coolt. Ny inkörningsperiod nu då?
aldrig hört talas om någon som kört in kamaxlar på harley. Hursomhelst så kör jag så mesigt nuförtiden så det räknas nog som inkörning. Blir mappning om ett par månader, den får för klent med soppa nu.
Just det! Ny sadel också som håller mig på plats med all ny effekt!
 

Bilagor

  • 1000001676.jpg
    1000001676.jpg
    1.1 MB · Visningar: 4
Senast ändrad:

Owaysis

Cartier
Har bestämt mig för att börja köra på grus och redan köpt utrustningen för det. Nu letar jag bara hoj.. Bara jag eller är det otroligt få hojar som kommer ut på blocket och liknande sidor? Kanske inte kommit igång för säsongen än.. 😂
 

herr_raev

Omega
2-Faktor
Vad tycker KS panelen om åsikterna i nedan video. Är skydden i typ byxor å jacka bara skräp?
Mitt resonemang har varit att man sprider ut eventuell smäll något mer med skydden vilket iaf gör situationen något bättre. Nu säger han tex att ryggskydd funkar vilket också var tydligt när jag skrotade på bana och landade rakt på ryggen, man kunde se på mitt blåmärke hur kraften var utspriden. Men det hade inte skyddat mot att tex bryta ryggen om man hade glidit in i något oturligt.
För D3O ghost-skydd vart jag skeptisk till att de skulle göra någon nytta alls. Testade hemma med hammaren mot knät med och utan, inte så hårt av uppenbar anledning men skillnad är nog för att jag iaf ska vilja ha skydden i. Nuvarande skydd är ändå så tunna och knappt ivägen att det känns värt även om effekten är minimal/placebo.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Någon som kör med Airbag väst?
Är inne på en Helite men pendlar lite mellan elektronisk eller manuell..
 
Topp