• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Så, vad köper man?

Du får min Fat Bob till bra pris.
image.jpg

Nu har jag varken MC eller körkort men en hoj i framtiden blir det. Pappa har dock kört i hela sitt liv, han hade bland annat en röd CBX1000 som han älskade men som han sålde när en ännu värre hoj kom ut.:rage: För att få plats med bilen i garaget var han tvungen att sälja sin CBR1000RR, en hoj som han också saknar som fan. Iallafall, här är pappas kompis fina Hailwood-replica och pappas toktrimmade 750 Rickman Honda, borrad till 888 kubik, med racevev, Grottisportad topp, Hedlund-kam, dellorto 35or och annat gött... En kortare kuts ska på och även kåpa och annat avgassystem, knallgul ska den bli. Vill också ha hoj!!!
image.jpeg

Körde DGR idag, såg lite dinkor, SOH, speedy pro mm.
Hoppas på lite KS gentlemän nästa år!

Var bakfull som ett as på Mississippi Inn när de (ni) åkte förbi vid Nytorget. Gled ner och morsade på några, bland annat snubben som köpte min Sportster. Fick akutsug att åka men inga av mina rullar nu. Nästa år!

• Like
Reactions: JLW
Var bakfull som ett as på Mississippi Inn när de (ni) åkte förbi vid Nytorget. Gled ner och morsade på några, bland annat snubben som köpte min Sportster. Fick akutsug att åka men inga av mina rullar nu. Nästa år!
Ja de va många som va bakfulla igår, söndagmornar är inte den bästa tiden att ha event! :D
Vi ses nästa år!

Sneglat länge på 48n men har fått
Upp ögonen för street Bob. Tänker mig att den fast med typ 48ans styre istället kan bli riktigt bra.

Vad tror ni?

Tillbaka
Topp