clean, utom betskenorna på styret, men riktigt cool hojSnart en tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
clean, utom betskenorna på styret, men riktigt cool hojSnart en tur
Ja, faktiskt. Röven på hojen blir ju helt avskalad.praktiskt ja, men tycker du verkligen att det är snyggt ?
fattar men smak är ju aldrig rätt eller fel, är själv helt inte på 100% avskalat, tycker en bit plast inte tillför något.Ja, faktiskt. Röven på hojen blir ju helt avskalad.
Ja, faktiskt. Röven på hojen blir ju helt avskalad.
Väldigt begränsad med plats tyvärr.. Om du inte kör med ett sånt här låsOtroligt snygg! Speed Twin 1200 är absolut högst upp på min önskelista just nu. Trodde jag ville ha en Bonnevielle T120, men denna modell klart roligare att köra upplevde jag.
Oerhört dum fråga men ställer den i alla fall då jag glömt kika de två ggr jag provkört modellen. Finns någon plats typ under sadeln för ett skivbromslås? Rätt skönt när man åker lättklädd att få med sig åtminstone det utan väska. Har bara tagit för givet att det finns men aldrig kollat.
Vad är det för lås? Jag har förlorat mitt så söker ett nytt. Är det godkänt av försäkringsbolagen?Väldigt begränsad med plats tyvärr.. Om du inte kör med ett sånt här lås
Har ett sådant till mina sidoväskor, är till för bagage etc. Mao lär det inte vara godkänt för mc.Vad är det för lås? Jag har förlorat mitt så söker ett nytt. Är det godkänt av försäkringsbolagen?
Aha tack, trodde det var ett skivbromslås. Kör med tung kätting nu. Det funkar bra hemma men inget jag tar med. Skivbromslåsen är rätt bra då de inte tar så stor plats och inte väger så mycket. Jag ska köpa mig ett nytt i veckan.Har ett sådant till mina sidoväskor, är till för bagage etc. Mao lär det inte vara godkänt för mc.
Sorry. Var ironisk, menade att det inte får plats något mc lås under sätet. Väldigt tight.Aha tack, trodde det var ett skivbromslås. Kör med tung kätting nu. Det funkar bra hemma men inget jag tar med. Skivbromslåsen är rätt bra då de inte tar så stor plats och inte väger så mycket. Jag ska köpa mig ett nytt i veckan.
Det är lugnt. Jag begrep inte så jag tar den smällen.Sorry. Var ironisk, menade att det inte får plats något mc lås under sätet. Väldigt tight.
Rekommenderar abus 8077/8078.Aha tack, trodde det var ett skivbromslås. Kör med tung kätting nu. Det funkar bra hemma men inget jag tar med. Skivbromslåsen är rätt bra då de inte tar så stor plats och inte väger så mycket. Jag ska köpa mig ett nytt i veckan.
TackRekommenderar abus 8077/8078.
Glöm inte kolla vad som passar till dina skivor. Alla lås passar inte alla skivor. Enklast att handla någonstans där du kan prova innan du betalar.
Aldrig får det vara enkelt.Glöm inte kolla vad som passar till dina skivor. Alla lås passar inte alla skivor. Enklast att handla någonstans där du kan prova innan du betalar.
Glöm inte kolla vad som passar till dina skivor. Alla lås passar inte alla skivor. Enklast att handla någonstans där du kan prova innan du betalar.
Kolven är inte så tjock så förhoppningsvis funkar det på, men testa före. Populärt lås med sensorer så om någon tallar på hojen så löses ett ljudlarm ut.Aldrig får det vara enkelt.
Det verkar vara som viktigast att registreringsbeteckningen syns tydligt. Blir skylten svåravläst av reflexens placering borde det bli bannor från både polis och besiktning.Nån som blivit underkänd på besiktning för reflex på nummerplåten? Eller är det bara polisen som har åsikikt om det?
Nog lika bara att fixa nån liten plåtbit och montera reflexen under skylten. Besiktning nästa vecka.Det verkar vara som viktigast att registreringsbeteckningen syns tydligt. Blir skylten svåravläst av reflexens placering borde det bli bannor från både polis och besiktning.
Nog lika bara att fixa nån liten plåtbit och montera reflexen under skylten. Besiktning nästa vecka.
Eller https://www.funplate.se/skylthallare-standardlister/reflexlist-skylthallare-till-mc-177.html från Funplate.Nog lika bara att fixa nån liten plåtbit och montera reflexen under skylten. Besiktning nästa vecka.
Ja. Nu var det min far som besiktigade och minns ej om han fick boka en ny tid eller bara åka förbi och visa upp att det var ordnat 1h senare men bilprovningen hade åsikter.Nån som blivit underkänd på besiktning för reflex på nummerplåten? Eller är det bara polisen som har åsikt om det?
Redan diskuterat i tråden, men ej godkänd reflex.
Beror på vem man får som besiktigar, men rent tekniskt får du inte ha den på regskylten. Köpte den från funplate ovan, får se i sommar vad besiktning säger om den.Nån som blivit underkänd på besiktning för reflex på nummerplåten? Eller är det bara polisen som har åsikt om det?
Ah, missade det! Antar att det är för att det är för att det är reflexfolie? För annars är placeringen OK och den är E-märkt (folien alltså, inte hela listen).Redan diskuterat i tråden, men ej godkänd reflex.
Tack för tipset! La intresseanmälan i lördags och blev precis uppringd! Leverans efter midsommar! Taggad som tusan, har precis tagit MC-kort så det blir min första hojSulas säljer ut svartpilen 401 för 40k, årsm 2023. Riktigt kap?!
Coolt! Grattis! Om du ska köpa avgassystem, så köp Leovince LV10, inte de dyra som säljs som originalsystem.Tack för tipset! La intresseanmälan i lördags och blev precis uppringd! Leverans efter midsommar! Taggad som tusan, har precis tagit MC-kort så det blir min första hoj
Går det köpa standard eller finns det olika versioner?Coolt! Grattis! Om du ska köpa avgassystem, så köp Leovince LV10, inte de dyra som säljs som originalsystem.
Fick samtalet nu också, svårt att tacka nej när en sådan här kampanj dyker upp! Fanns tydligen bara två kvar. Runt 50 beställningar har gått igenom nu!Tack för tipset! La intresseanmälan i lördags och blev precis uppringd! Leverans efter midsommar! Taggad som tusan, har precis tagit MC-kort så det blir min första hoj