Tycker samma, hel-svart blir för svart men hel titan/stål blir ev fel med färgerna
Finns lite olika färger. Jag tycker nog svart är coolast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker samma, hel-svart blir för svart men hel titan/stål blir ev fel med färgerna
Finns lite olika färger. Jag tycker nog svart är coolast.
Äh, kör här. R ju inaktivt här 8 månader om året ändå. Så slipper jag stalka er i en Svartpilen-trådSvart är snyggt! Jag satsar också på det!
Vi får snart starta en Svartpilen-tråd
Bara slipon. Tog ut db-killern men det sitter fortfarande en mindre db-kopp i mellanröret. Hörs inte så bra på videon men det blev riktigt bra djup i ljudet. Lagom volym för mig också, högt men inte idiothögt.@yonsson Vilken skillnad! Blev riktigt mycket bättre.
Är det bara slipon eller har du tagit bort katten?
Näe, jag sitter mest å klurar på lite ny skyddsutrustning, å Intercom.Jag förstod det som att de sålde 60 st totalt.
Hunnit beställa några delar?
Jag gick på @yonsson väg med Slip-On
Kan varmt rekommendera att prova grejer innan köp om du har möjlighet. Skiljer ganska mycket i känsla mellan olika material. De nya helt perforerade jackorna är så jäkla sköna.Näe, jag sitter mest å klurar på lite ny skyddsutrustning, å Intercom.
Eller så gillar man det tyska perfektionistiska.Bägge 2017. Bmw är bra men blir lite tråkiga, saknar karaktär
Skitsnygg! Har en 2009, dvs den förra modellen. Supernöjd. Snyggt med enkelsving tex!
Tackar! Honda ärTog du bort catten med? Den väger en del den med.
Ja reghållaren är massiv.
Min är rensad på allt ovan.
Finns det någon nackdel med att sätta på slipon innan den är inkörd/första service?Näe, jag sitter mest å klurar på lite ny skyddsutrustning, å Intercom.
Tänker att den ska köras in först å servas innan man hänger på slipon iaf.
Så många fick jag inte uppfattning att det var men det kan säkert stämma
Tror jag inte. Läs dock instruktionsboken så du vet hur du ska köra under inkörningen. 401 är ökända för att vara snålt mappade, så ska man göra mer än slipon så bör man däremot använda lambdalurare.Finns det någon nackdel med att sätta på slipon innan den är inkörd/första service?
Aah. Grymt. Slipon är beställd. Får se länge fram ev blir det Fuelx lite.Tror jag inte. Läs dock instruktionsboken så du vet hur du ska köra under inkörningen. 401 är ökända för att vara snålt mappade, så ska man göra mer än slipon så bör man däremot använda lambdalurare.
Ja absolut ska det provas, tänker i så fall att det kan få bli Sulas och ev Lelles om ingen har tips på svinbra ställe i Stockholm (bor i Örebro).Kan varmt rekommendera att prova grejer innan köp om du har möjlighet. Skiljer ganska mycket i känsla mellan olika material. De nya helt perforerade jackorna är så jäkla sköna.
Prova som sagt. Jag hatar skin, blir asvarmt. Har haft perforerad skinnjacka tidigare, blev inte bra. Föredrar något som är rejält perforerat som man kan dra ett yttre skal över och anpassa skal utifrån väder.Ja absolut ska det provas, tänker i så fall att det kan få bli Sulas och ev Lelles om ingen har tips på svinbra ställe i Stockholm (bor i Örebro).
Jag tänker egentligen vanligt skinnställ, egentligen helställ men det kan ju se lite muppigt ut med puckel på ryggen på en liten 401a
Lite sugen på någon typ av jeans och stilren skinnjacka men ett krav är nog att det går att koppla ihop så man inte får en glipa om man vurpar.
bokat boende i arvidsjaur ons, narvik, tors,fre, änsålängeKul! Ser ut att bli endel regn dock.. vi kör
Måndag-fredag
handelsboden, västerås har en hel del utrustning.Ja absolut ska det provas, tänker i så fall att det kan få bli Sulas och ev Lelles om ingen har tips på svinbra ställe i Stockholm (bor i Örebro).
Jag tänker egentligen vanligt skinnställ, egentligen helställ men det kan ju se lite muppigt ut med puckel på ryggen på en liten 401a
Lite sugen på någon typ av jeans och stilren skinnjacka men ett krav är nog att det går att koppla ihop så man inte får en glipa om man vurpar.
Kul! Onsd-fredag Lofoten för oss. Kanske ses på vägarna! Kör lugntbokat boende i arvidsjaur ons, narvik, tors,fre, änsålänge
edit, moskenes lör, färja till bodö sön
Otroligt snyggt![Gjorde en ny video till dig @MrJL
Sväng förbi skinnhandlaren mellan Lillån och Hovsta, bredvid det gamla varuhuset Wessels. De kan nog ha bra skinnplagg. Skinn är väl fortfarande det som tål mest om man glider på asfalt.Ja absolut ska det provas, tänker i så fall att det kan få bli Sulas och ev Lelles om ingen har tips på svinbra ställe i Stockholm (bor i Örebro).
Grattis!Nu är min 401a redo för leverans men som schemat ser ut så blir det nog hämtning först på fredag. Blir en lång vecka detta!
[Gjorde en ny video till dig @MrJL
Magiskt! En V4 blir det tyvärr inte ändå av min hoj.Låter riktigt bra. Men tror nog du behöver ta bort katten ändå
Jag bjuder på en repris från min:
Ingen mc-motor slår v4'anLåter riktigt bra. Men tror nog du behöver ta bort katten ändå
Jag bjuder på en repris från min:
Riktigt fet förstahoj! Hoppas det är lätt att ta bort strypningen. När jag körde A2 satt strypningen kvar i 10minuter efter reg bes.Eftersom endast en hoj med kamaxel/läckproblem är för lite. Snart flyttar denna in:
Riktigt fet förstahoj! Hoppas det är lätt att ta bort strypningen. När jag körde A2 satt strypningen kvar i 10minuter efter reg bes.