Det var därifrån jag fick idén. Ville däremot ha vit text eftersom grå text antagligen hade blivit för diskret.Suveränt bra match med din G-shock ju
Såg även en koreansk 801 de hade gjort liknande på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var därifrån jag fick idén. Ville däremot ha vit text eftersom grå text antagligen hade blivit för diskret.Suveränt bra match med din G-shock ju
Quadlock på både mc, cykel och i bil.SP Connect eller Quad-lock, vad kör ni med?
Behövs väl nån anti-vibrationsmodul också så min iphone inte dör på första svängen vad jag förstått?
Jag hade quad och bytte till Sp nu. De är ju väldigt snarlika men får säga att skalet till Sp är lite vassareSP Connect eller Quad-lock, vad kör ni med?
Behövs väl nån anti-vibrationsmodul också så min iphone inte dör på första svängen vad jag förstått?
Kört SP med antivibrationsmodul i 3-4 år, inga problem med kameran alls. Har vält ett par gånger i skogen och telefonen har suttit kvar varje gång Skalet börjar se lite trött ut nu dock.SP Connect eller Quad-lock, vad kör ni med?
Du måste ju ha en dekal med någon schysst text som
Pimpade med lite dekaler. Tycker det blev rätt cool.
Jag har Quadlock + fäste + mobilskal för iPhone nånting som jag aldrig använt om du vill köpa billigt.SP Connect eller Quad-lock, vad kör ni med?
Jag har använt Quad lock på styret med vibrationsdämpare och induktionsladdaren på 2 hojar och ca 1000 mil med samma Iphone 13pro utan problem.SP Connect eller Quad-lock, vad kör ni med?
En Kvarna á lá virtual armour G
Pimpade med lite dekaler. Tycker det blev rätt cool.
Vad är det för spännande däri?
Vad är det för spännande däri?
Alldeles för vanligt i den korsningen. Folk gasar på för mycket på rakan utan att vara beredd på att bilar kör ut (som inte hinner se).Sorgens dag, anlände till bulten direkt efter att en mc frontat med en bil vid Pålamalmsvägen / Södertäljevägen. 20-åring som förolyckades, väldigt tragiskt. Kör försiktigt där ute.
Enligt Bultens Vänner på Facebook är han tyvärr avliden.Alldeles för vanligt i den korsningen. Folk gasar på för mycket på rakan utan att vara beredd på att bilar kör ut (som inte hinner se).
Hörde att det var kawa 300?
Hur gick det för honom?
Som jag förstått det, ja.
Stämmer..
Finns mycket fina vägar däromkring! Här är två av mina favoritsträckor, Från Roslagsbro till Hallstavik via Älmsta och Älmsta-Simpnäs.Blev en 35-mila långtur idag för att komma ut lite och rensa tankarna. Blev ända ut till Väddö, fina vägar i Norrtälje-trakten. Här vid Länna Kyrka och sedan vänta ut regnet vid Arninge, Bogesund var torrt iaf.
Ta hand om er.
Vet inte om jag eller någon annan nämt ruttplaneringsverktyget Stegra här? Primärt syfte är väl offroad men de har ett "curvy tarmac"-läge som brukar generera ganska fina vägar. Man får ut rutten som gpx-fil eller kan köra rätt i deras egna app, android är släppt och ios i beta-stadie.
Skulle tro att det nämnts men lika bra att göra det igenBlir förvånad om jag inte har nämt det
Använder det uteslutande. Exporterade gpx-fil till gps i fjol, men har en Android och deras app iår.
Stegra är hur bra som helst, men föredrar ju grusvägar före asfalt just nu.
Du får testa Hallstavik till Hargshamn med, lilla vägen längs vattnet(fast man ser inte mycket av vattnet),ska tydligen vara populär för dom som kör motorcykeln.Finns mycket fina vägar däromkring! Här är två av mina favoritsträckor, Från Roslagsbro till Hallstavik via Älmsta och Älmsta-Simpnäs.
Värt att testa nästa gång om du inte kört redan kört där.
Ja, den är fin den också. Inte riktigt lika bra beläggning dock. Sen tillbaka mot Stockholm via Gimo, Knutby och Rörsby eller Rånäs.Du får testa Hallstavik till Hargshamn med, lilla vägen längs vattnet(fast man ser inte mycket av vattnet),ska tydligen vara populär för dom som kör motorcykeln.